Állás részletei
-
Cég neve
Hotel Science Kft.
-
Munkavégzés helye
6722 Szeged, Petőfi Sándor sugárút 17. -
Fizetés
Nettó 350e - 450e Ft havi bér -
Egyéb juttatások
- Munkába járás támogatás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Workstation
- Desktop PC
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Angol középfok
- 3-5 év tapasztalat
- Főiskola
Állás leírása
Feladatok
- A szálloda pénzügyi folyamatainak teljes körű koordinálása és adminisztrációja: számlák kiállítása és kezelése (bejövő és kimenő számlák nyilvántartása), pénzügyi nyilvántartások naprakész vezetése.
- Kontrolling és riportálás: a költségek folyamatos nyomon követése és ellenőrzése, gazdasági kimutatások és pénzügyi jelentések készítése a szállodaigazgató részére (havi/negyedéves riportok, eredmények elemzése).
- HR-adatszolgáltatás és bérügyek támogatása: adatok előkészítése és továbbítása a bérszámfejtés felé, együttműködés a HR-rel a szükséges pénzügyi információk biztosításában.
- Leltározási folyamatok felügyelete: az éves (és időszakos) leltárak megtervezése, összehangolása és az eredmények ellenőrzése.
- Részlegek pénzügyi támogatása: szoros együttműködés a szálloda különböző részlegeivel (pl. recepció, housekeeping, konyha, értékesítés) – az ő pénzügyi folyamataik koordinálása, kontrollálása, tanácsadás a gazdaságos működéshez.
- Kapcsolattartás és jelentéskészítés: kapcsolódó dokumentumok, riportok továbbítása a tulajdonosok vagy külső könyvelés felé; a szállodaigazgató rendszeres tájékoztatása a pénzügyi helyzetről.
Elvárások
- Végzettség: Felsőfokú gazdasági/pénzügyi végzettség (közgazdász, pénzügyi vagy számviteli szakirány).
- Tapasztalat: Minimum 3 év pénzügyi és/vagy adminisztratív területen – előnyt jelent, ha ezt szállodai vagy szolgáltatói szektorban szerezted.
- Szakértelem: Magabiztos pénzügyi és számviteli ismeretek, a pénzügyi folyamatok átlátása (számlázás, kontrolling alapok, jelentéskészítés).
- Készségek: Rendszer- és folyamatszemlélet, kiváló analitikai és problémamegoldó képesség a napi feladatokban.
- Munkastílus: Önálló, felelősségteljes munkavégzés; vezetői attitűd és proaktivitás – képes vagy irányítás nélkül is kézben tartani a rád bízott területet.
- Pontosság: Precizitás, megbízhatóság, erős adminisztratív készségek és fegyelmezettség a pénzügyi adatok kezelésében.
- IT ismeretek: Magas szintű MS Office, különösen Excel ismerete; pénzügyi/könyvelési szoftverek használatában való jártasság előny.
- Kommunikáció: Kiváló együttműködési és kommunikációs készség – napi kapcsolatot tartasz majd több részleggel is.
- Nyelvtudás: Angol nyelvtudás előnyt jelent (nemzetközi vendégkör és esetleges riportálás miatt).
Előnyt jelent
- Szállodaiparban vagy szolgáltatói szektorban szerzett pénzügyi tapasztalat
- Kontrolling, pénzügyi riportálás terén szerzett tapasztalat
- Leltározásban való jártasság, illetve készletgazdálkodási ismeretek
- Külső könyvelővel vagy könyvvizsgálóval való aktív együttműködés tapasztalata
- MS Excel magas szintű ismerete (pl. pivot tábla, képletek, pénzügyi kimutatások)
- Folyamatszemléletű gondolkodás, belső szabályozások és működési struktúrák fejlesztésében való tapasztalat
Amit kínálunk
- Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy sikeresen működő, szegedi négycsillagos szállodában.
- Felelősségteljes, önálló munkakör, amelyben átfogó rálátást kapsz a szálloda működésére és lehetőség nyílik szakmai kibontakozásra.
- Barátságos, támogató csapat és pozitív munkahelyi légkör – számíthatsz a kollégák együttműködésére.
- Versenyképes jövedelem (megegyezés szerint) és a munkakör fontosságához illeszkedő juttatási csomag.
- Szakmai fejlődési lehetőség: Megfelelő szakmai tapasztalat és bizonyított önálló működés esetén a jövőben pénzügyi vezetői pozíció betöltésére is lehetőség nyílhat.
- Modern, igényes munkakörnyezet Szeged belvárosában, könnyen megközelíthető helyen.
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Céges rendezvények
- Kerékpártároló
- Ingyen reggeli
Céginformáció
Szeretnél egy sikeres, négycsillagos szálloda pénzügyi folyamataiért felelni? Precíz és rendszerszemléletű pénzügyi szakember vagy, aki szívesen tartja kézben egy egész vállalkozás gazdasági ügyeit? Ha van legalább 3 év releváns tapasztalatod és önállóan, felelősségteljesen tudsz dolgozni, akkor Nálunk a helyed! A Science Hotel**** Szeged csapatába Pénzügyi Koordinátor munkatársat keresünk. Ebben a nem formális vezetői pozícióban Te fogod összefogni a szálloda teljes pénzügyi működését, és szakmai tanácsadóként támogatod a szállodaigazgatót a gazdasági döntésekben.
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra kattintva, kérem, csatolja magyar nyelvű önéletrajzát.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
