Prohuman Zrt. logo

Pénzügyi koordinátor

Állás részletei

  • Cég neve

    Prohuman Zrt.

  • Munkavégzés helye

    XIV. kerület

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Prohuman Zrt.
Szeretnél egy jókedvű, összetartó csapat tagja lenni, ahol a vezető is támogató? Szívügyed a precíz adminisztráció és rögtön észreveszed, ha valami nem stimmel? Ha a válaszod igen, várjuk jelentkezésed Pénzügyi koordinátor pozíciónkba

Pénzügyi koordinátor

Főbb feladatok, munkák:

  • Szállítói számlák és kapcsolódó dokumentumok ellenőrzése szerződés szerint, igazolással kapcsolatos egyeztetések partnerekkel, társosztályokkal, irodavezetőkkel
  • Vevői teljesítés igazolások szerződés szerinti kiállításának koordinációja, társirodák számlázással kapcsolatos pénzügyi támogatása
  • Vevői és szállítói számlaigazoláshoz kapcsolódó adatrögzítési (Excel) feladatok ellátása, naprakész projektkövetés
  • Részvétel vevői és szállítói szerződések pénzügyi véleményezésében, szerződésmódosítások előkészítésében
  • Senior pénzügyi koordinátor munkájának támogatása, vezetőség számára heti jelentések elkészítésében való aktív részvétel
  • Szoros együttműködés társosztályokkal: számlaiktatás, könyvelés, pénzügy, jog, projektkoordináció
  • Szoros együttműködés belső és külső partnercégekkel
  • Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Felsőfokú gazdasági, kereskedelmi vagy pénzügyi-számviteli végzettség
  • Pénzügyi területen szerzett minimum 3-5 év tapasztalat
  • Kiváló problémamegoldó és kommunikációs készség
  • Rendszerben való gondolkodás képessége (beszerzés és értékesítés összefüggéseinek ismerete, projekt alapú szemléletmód)
  • Precíz, önálló munkavégzés, rugalmasság, határozott személyiség
  • Magabiztos számítógépes ismeret (MS Office, Excel, Word, Outlook)
  • Angol nyelvtudás (legalább középfokú, írásbeli)
  • Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Szerződés-véleményezésben szerzett tapasztalat
  • Kereskedelmi cégben szerzett tapasztalat
  • HR területen szerzett tapasztalat
  • Folyamatok kialakításában szerzett tapasztalat
  • Andoc dokumentumkezelő ismerete
  • Amit kínálunk:

  • Betekintést nyerhetsz a HR minden területébe
  • Jókedvű, segítőkész, összetartó csapat vagyunk
  • Teret biztosítunk ahhoz, hogy megvalósítsd a folyamatfejlesztési ötleteidet
  • Változatos, dinamikus, pörgős feladatok várnak Rád
  • Szakmai képzések, egyéni fejlesztések, workshopok és csapatépítők
  • Komplex juttatási csomag (alapbér, teljesítmény alapú ösztönző, cafeteria)
  • Egészségprogramunkat: irodai masszázs, ingyenes/kedvezményes fogászati kezelések, közös sport programok, All You Can Move kártya, gyümölcsnapok stb.
  • Magyarország piacvezető HR szolgáltató cége által nyújtott stabilitás, infrastruktúra és szakmai know-how
  • Jelentkezés az állásra:

    Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődésed, küld el önéletrajzod a "jelentkezem" gombra kattintva és felvesszük veled a kapcsolatot.

    Álláshirdetés jelentése