Állás részletei
-
Cég neve
Biggeorge Property Nyrt.
-
Munkavégzés helye
Budapest, II. kerület -
Egyéb juttatások
- Mobiltelefon
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Egészségbiztosítás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Szenvedélyünk az alkotás
A Biggeorge Property Nyrt az egyik legnagyobb magyar magántulajdonú ingatlanfejlesztő és befektető cégcsoport, sokéves tapasztalattal az ingatlanfejlesztés, befektetés, alapkezelés és üzemeltetés területén.
A cégcsoport üzleti tervezési, befektetési és kontrolling csapatának bővülése miatt keresünk új munkatársat
PÉNZÜGYI ELEMZŐ
munkakörbe.
A cégcsoport üzleti tervezési, befektetési és kontrolling csapatának bővülése miatt keresünk új munkatársat
PÉNZÜGYI ELEMZŐ
munkakörbe.
Amiben számítunk rád
- Az üzleti döntések támogatása egyedi elemzésekkel, javaslatokkal, átfogó probléma megoldási alternatívákkal, valamint befektetési döntések támogatása üzleti tervek elkészítésével és az azokhoz kapcsolódó prezentációk összeállításával
- Pénzügyi oldalról a beruházás-gazdaságossági számítások (pl. cashflow, jelenérték, IRR) elkészítésében való közreműködés, ellenőrzés
- Részvétel a projekt költségvetésének és bevételi terveinek összeállításában, valamint a projekt költségvetések hátralévő keretének nyomon követése és egyeztetések a műszaki kontrollerrel.Részvétel az üzleti tervezési folyamatban
- Negyedéves és havi riportok összeállítása, terv-tény visszamérések, elemzések
- Részvétel a cégcsoport tőkepiaci jelenlétével kapcsolatos feladatok elvégzésében és az éves beszámoló összeállításában (Budapesti Értéktőzsde Xtend platformja, zöld kötvény, alapkezelés)
- A különböző üzleti területek számára pénzügyi input adatok szolgáltatása, együttműködés a tervezési fázisban
- A cégcsoport riportolási folyamatainak automatizálása, folyamatok-és rendszerek /pl. Vállalatirányítási rendszer/ kialakításának, bevezetésének támogatása
- Kontrolling folyamatok, meglévő táblázatok fejlesztése, automatizálása
- A könyvelés és a projekt alapú nyilvántartások összevetése, eltérések kezelése
- IFRS konszolidált beszámoló összeállításának támogatása
Jelentkezz hozzánk, ha
- Közgazdasági vagy pénzügyi felsőfokú végzettséggel rendelkezel
- Analitikus szemléletmódod van, képes vagy átlátni és megérteni komplex folyamatokat
- Legalább 2 év tapasztalatot szereztél hasonló munkakörben
- Nagyon erős Excel-ismerettel rendelkezel (összetett függvények, kimutatások használata elvárt), és a VBA sem idegen számodra
- Proaktív és hatékony vagy: az aktuális feladat megoldásán túl előre is tudsz gondolkodni
- Önállóan és felelősségteljesen dolgozol, miközben hatékonyan együttműködsz a csapattal
- Aktív angol nyelvtudással rendelkezel
- Előnyt jelent, ha rendelkezel tapasztalattal Excel-alapú pénzügyi modellezésben, valamint IFRS- és konszolidációs területen, továbbá ha részt vettél integrált vállalatirányítási rendszer bevezetésében, vagy korábban Big4 illetve Venture Capital cégnél dolgoztál
Amire számíthatsz nálunk
- Komplex juttatási csomagot biztosítunk minden kollégánk számára: alapjövedelemmel, cafetériával, egészségbiztositással és további bónuszokkal ismerjük el kollégáink teljesítményét
- Folyamatosan fejlődő, innovatív cégcsoport, stabil vállalati háttér
- Az egész országra kiterjedő, folyamatosan bővülő ingatlan portfólió
- Támogatjuk az egyéni fejlődésedet szakmai és készség fejlesztő képzésekkel
- Jól felszerelt helyszíni iroda vár rád korlátlan kávé és tea fogyasztással, keddenként pedig gyümölcsnapot tartunk
- Összetartó csapattal várunk, melyet közös programokkal (téli és nyári csapatépítővel, év végi gálával) erősítünk
- Az alap- és életkor alapján járó szabadságon túl extra napokat is biztosítunk kollégáink számára
Munkahelyi extrák
- Céges rendezvények
- Ingyen gyümölcs, nasi
- Ingyen kávé, üdítő
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése