SOS Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság logo

Pénzügyes munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    SOS Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság

  • Munkavégzés helye

    1037 Budapest, Montevideó utca 3.

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 3-5 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • számlázáshoz tartozó feladatok ellátása, vevő számlák nyilvántartása
  • kintlévőségekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, egyeztetések
  • vevő és szállítói folyószámlák egyeztetése, ellenőrzése, egyenlegközlés
  • bejövő számlák iktatása, nyilvántartása, ellenőrzése, partnerekkel történő egyeztetése
  • pénzügyi nyilvántartások és kimutatások összeállítása
  • banki utalások előkészítése
  • könyvelőkkel történő kapcsolattartás és egyeztetés
  • egyéb, napi működéshez tartozó pénzügyi feladatok

Elvárások

  • a feladatkör ellátáshoz szükséges, legalább 3-5  éves pénzügy területen szerzett gyakorlat
  • pontosság, magas fokú precizitás
  • MS Office programok magabiztos használata (word, excel, kimutatáskészítés)
  • jó problémakezelő képesség
  • jó kommunikációs képesség és készség

Előnyt jelent

  • Kulcs-Soft, illetve egyéb adminisztrációt támogató program ismerete
  • könyvelési területen szerzett ismeret, tapasztalat
  • riport összeállításban szerzett tapasztalt

Amit kínálunk

  • hosszú távú munkalehetőség, stabil vállalati háttér
  • önálló, felelősségteljes munkakör
  • továbbképzési és karrier lehetőség
  • jól megközelíthető, modern irodai környezet a III. kerület Montevideo utcában
  • versenyképes fizetés

Munkahelyi extrák

  • Kávézó
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Kerékpártároló
  • Kutyabarát
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A szolgáltatás egy országos jelzőrendszerre épül, amelyhez egy országos lefedettségű távfelügyeleti és diszpécserszolgáltatás kapcsolódik. Feladata, hogy a saját otthonukban élő idős emberek egy egyszerű jelzőeszköz segítségével kapcsolatba léphessenek a Diszpécserközponttal, ahol szakképzett munkatársak próbálnak segíteni a felmerülő problémákban.
Központunk a 0–24 órás Diszpécserszolgálat és a kontakt személyek (családtag, szomszéd, vagy barát, vagy akár opcionálisan szociális gondozó) bevonásával működő, Európában egyedülálló program.

Irodánkat Budapest III. kerületében, a Kolosy tértől nem messze, a Szépvölgyi Business Parknál találod.

Jelentkezés módja

Várjuk jelentkezésedet és részletes szakmai önéletrajzodat, motivációs leveledet és nettó bérigényedet a "JELENTKEZEM" gombra kattintva.

Álláshirdetés jelentése