LPP Hungary Kft logó

Payroll & Personnel Administration Manager

Állás részletei

  • Cég neve

    LPP Hungary Kft

  • Munkavégzés helye

    Budapest
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
Formáld velünk a divat világát az LPP-nél! Csatlakozz a közép- és kelet-európai divatvilág egyik legnagyobb képviselőjéhez, ahol az ambíció és a kreativitás találkozik. Öt ikonikus márkánkkal - Reserved, Cropp, House, Mohito és Sinsay - 39 piacon, közel 30.000 kollégánkkal teszünk minden nap azért, hogy mindenki megtalálja a saját stílusát. Légy része dinamikus növekedésünknek egy csapatban, amely értékeli a tehetségedet, a bátorságodat és valódi karrierutat biztosít számodra!
Csatlakozz a közép- és kelet-európai divatvilág egyik legnagyobb képviselőjéhez, ahol az ambíció és a kreativitás találkozik! Öt ikonikus márkánkkal - Reserved, Cropp, House, Mohito és Sinsay - 39 piacon, közel 30.000 kollégánkkal dolgozunk azon, hogy mindenki megtalálja a saját stílusát. Feladataid közé tartozik majd: tanácsadói és üzleti partneri szerep helyi és regionális struktúrák felé, csapat mentorálása, feladatok kiosztása, a Payroll és Adminisztrációs folyamatok pontos, jogszabálykövető kezelése, személyügyi és bérügyi dokumentumok naprakészen tartása, külső jogi tanácsadóval való együttműködés, folyamatfejlesztések, szoftverek kezelésének felügyelete, szerződések előkészítése, GDPR és adatvédelem, kapcsolattartás a hatóságokkal, HSE megfelelés, riportálás, tréningek tartása.
• 5 év tapasztalat bérszámfejtési és HR adminisztrációs vezetői pozícióban, előny: retail szektor
• Kiváló ismeret jogszabályokban (munka-, társadalombiztosítási, adózás, munkavédelem)
• Magas szintű angol nyelvtudás írásban és szóban
• MS Office, főként Excel magabiztos használata
• Bér- és HR admin szoftverek (előny: Nexon, OLM)
• Hatóságokkal való együttműködés tapasztalata
• Mentori, csapatvezetői készség
• Megbízhatóság, jó feladatpriorizáció, nyomás alatt is precíz munkavégzés
• Analitikus gondolkodás, kiváló kommunikációs és csapatvezetői készség
Önálló, felelősségteljes feladatok, versenyképes jövedelem, heti 1 nap home office, teljesítménybónusz, fejlődés, dolgozói kedvezmény, támogatott bérlet, nemzetközi tapasztalat, dinamikus csapat, rugalmas munkaidő.

ÉRTÉKEINK:
Fire-fuelled - Bennünk van a szenvedély!
Tele vagyunk energiával. Elkötelezettek vagyunk az üzleteink, a márkáink és a vásárlóink felé is. Büszkék vagyunk arra, hogy az LPP-hez tartozunk.
Ambition-driven - Maximalisták vagyunk
Minden nap új kihívásokat keresünk és a kiválóságra törekszünk. Bátran próbálkozunk és számítunk a kiszámíthatatlanra.
Success-focused – Az eredményeink visznek előre
Eredményorientáltak vagyunk. Nyitottak az új ötletekre, gyorsan cselekszünk, és csapatként haladunk a siker felé.
???? Trust-based – A bizalom az alapunk
Megbízunk egymásban. Mindenki fontos, függetlenül a pozíciótól – az őszinteség és a közös célok vezérelnek
Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.

Álláshirdetés jelentése