Állás részletei
-
Cég neve
Europ Assistance Magyarország Kft.
-
Munkavégzés helye
1134 Budapest, Váci út 36-38.
-
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Egészségbiztosítás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
- Kisgyermekeseknek
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Angol középfok
- 3-5 év tapasztalat
- Középiskola
- 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Europ Assistance Magyarország Kft.
A Szolgáltatási partnerhálózat-fejlesztési osztály kiemelt tevékenységi körébe tartozik a kis-és középvállakozói szférában, a magánegészségügyi szolgáltatók és autómentési, bérautóval kapcsolatos tevékenységet végzők, illetve háztartási vészelhárító partnereknek felkutatása, emellett a már meglévő szakmai kiszolgáló-hálózat támogatása és fenntartása, fejlesztése, illetőleg a társosztályokakkal való szoros és hatékony együttműködés.
Partnerhálózati koordinátor
Amit kínálunk
- Dinamikusan fejlődő, stabil, nemzetközi hátterű cég,
- Változatos feladatok,
- Modern munkakörnyezet,
- Rugalmas munkavégzési lehetőség, rendszeres (50%-os) home office lehetőség,
- Versenyképes juttatási csomag,
- Fiatal, lendületes, támogató csapat, céges rendezvények.
Főbb feladatok, munkák
- Network folyamatok felmérése, elemzése, optimalizálása, fejlesztése,
- Új folyamatok bevezetését követően azok oktatásának koordinálása, szervezése, valamint kapcsolódó szabályzatok módosítási igényeinek leadása, nyomon követése,
- Network területen használt rendszerek fejlesztéséhez kapcsolódó üzleti igények definiálásában, kidolgozásában, nyomon követésében való aktív részvétel,
- A Network terület riportjainak karbantartása, fejlesztése, ellenőrzése, kiértékelése; a munkakörhöz társuló jelentések, riportok készítése a vezetőség számára,
- A cég termékeinek, szolgáltatásainak hálózaton belül történő értékesítésének általános támogatása
- A szolgáltatási partner managerek adminisztratív támogatása,
- Javaslatok, együttműködési megállapodások kidolgozása, a vállalat képviselete a szolgáltatókkal való egyeztetések során,
- Szolgáltatói partnerhálózat folyamatos fejlesztése, új partnerek felkutatásában való aktív részvétel, támogatás,
- Proaktív együttműködés a társosztályokkal, a meglévő termékek fejlesztésében, az új termékek bevezetésében és az ezzel kapcsolatos esetleges problémák megoldásában.
Az álláshoz tartozó elvárások
- Kommunikációképes angol nyelvtudás szóban és írásban
- Legalább középfokú végzettség
- Minimum 3-5 év hasonló területen szerzett munkatapasztalat
- Erős felhasználói szintű Microsoft Office 365, legfőképp Excel ismeret (függvények, riportok, pivot táblák magabiztos használata)
- Aktív ’B’ kategóriás autóvezetési gyakorlat
- Kreatív szervező-, priorizálási-, illetve kommunikációs készség
- Dinamikus, céltudatos, eredménycentrikus, kitartó munkavégzés
- Határozottság, pro-aktivitás, analitikus gondolkodásmód, rendszerszemlélet
Az állás betöltéséhez előnyt jelent
- Biztosítási, pénzügyi, autóipari és/vagy gazdasági, magánegészségügyi szektori tapasztalat
- Call Center ismeretek
- Tapasztalat KKV szolgáltatási és/vagy ügyfélszolgálati területen
Állás, munka területe(i):
- Üzleti támogató központok
- Ügyféltámogatás, Adminisztráció
- Értékesítés támogatás
- Projektmenedzsment
Jelentkezés módja
A fentiek alapján, ha úgy gondolod szívesen csatlakoznál csapatunkhoz, kíváncsian várjuk a szakmai pályázatodat a fizetési igényed megjelölésével magyar és / vagy angol nyelven.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése