Europ Assistance Magyarország Kft. logo

Partnerhálózati koordinátor

Állás részletei

  • Cég neve

    Europ Assistance Magyarország Kft.

  • Munkavégzés helye

    1134 Budapest, Váci út 36-38.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Kisgyermekeseknek
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Középiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Europ Assistance Magyarország Kft.
A Szolgáltatási partnerhálózat-fejlesztési osztály kiemelt tevékenységi körébe tartozik a kis-és középvállakozói szférában, a magánegészségügyi szolgáltatók és autómentési, bérautóval kapcsolatos tevékenységet végzők, illetve háztartási vészelhárító partnereknek felkutatása, emellett a már meglévő szakmai kiszolgáló-hálózat támogatása és fenntartása, fejlesztése, illetőleg a társosztályokakkal való szoros és hatékony együttműködés.
 

Partnerhálózati koordinátor

Amit kínálunk

  • Dinamikusan fejlődő, stabil, nemzetközi hátterű cég,
  • Változatos feladatok,
  • Modern munkakörnyezet,
  • Rugalmas munkavégzési lehetőség, rendszeres (50%-os) home office lehetőség,
  • Versenyképes juttatási csomag,
  • Fiatal, lendületes, támogató csapat, céges rendezvények.

Főbb feladatok, munkák

  • Network folyamatok felmérése, elemzése, optimalizálása, fejlesztése,
  • Új folyamatok bevezetését követően azok oktatásának koordinálása, szervezése, valamint kapcsolódó szabályzatok módosítási igényeinek leadása, nyomon követése,
  • Network területen használt rendszerek fejlesztéséhez kapcsolódó üzleti igények definiálásában, kidolgozásában, nyomon követésében való aktív részvétel,
  • A Network terület riportjainak karbantartása, fejlesztése, ellenőrzése, kiértékelése; a munkakörhöz társuló jelentések, riportok készítése a vezetőség számára,
  • A cég termékeinek, szolgáltatásainak hálózaton belül történő értékesítésének általános támogatása
  • A szolgáltatási partner managerek adminisztratív támogatása,
  • Javaslatok, együttműködési megállapodások kidolgozása, a vállalat képviselete a szolgáltatókkal való egyeztetések során,
  • Szolgáltatói partnerhálózat folyamatos fejlesztése, új partnerek felkutatásában való aktív részvétel, támogatás,
  • Proaktív együttműködés a társosztályokkal, a meglévő termékek fejlesztésében, az új termékek bevezetésében és az ezzel kapcsolatos esetleges problémák megoldásában.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Kommunikációképes angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Legalább középfokú végzettség
  • Minimum 3-5 év hasonló területen szerzett munkatapasztalat
  • Erős felhasználói szintű Microsoft Office 365, legfőképp Excel ismeret (függvények, riportok, pivot táblák magabiztos használata)
  • Aktív ’B’ kategóriás autóvezetési gyakorlat
  • Kreatív szervező-, priorizálási-, illetve kommunikációs készség
  • Dinamikus, céltudatos, eredménycentrikus, kitartó munkavégzés
  • Határozottság, pro-aktivitás, analitikus gondolkodásmód, rendszerszemlélet

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Biztosítási, pénzügyi, autóipari és/vagy gazdasági, magánegészségügyi szektori tapasztalat
  • Call Center ismeretek
  • Tapasztalat KKV szolgáltatási és/vagy ügyfélszolgálati területen

Állás, munka területe(i):

  • Üzleti támogató központok
  • Ügyféltámogatás, Adminisztráció
  • Értékesítés támogatás
  • Projektmenedzsment

Jelentkezés módja

A fentiek alapján, ha úgy gondolod szívesen csatlakoznál csapatunkhoz, kíváncsian várjuk a szakmai pályázatodat a fizetési igényed megjelölésével magyar és / vagy angol nyelven.

Álláshirdetés jelentése