DLA Piper Posztl, Nemescsói, Györfi-Tóth és Társai Ügyvédi Iroda logo

Partner assistant

Állás részletei

  • Cég neve

    DLA Piper Posztl, Nemescsói, Györfi-Tóth és Társai Ügyvédi Iroda

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

A 40+ országban jelen lévő DLA Piper a világ egyik vezető nemzetközi jogi szolgáltatója. Budapest irodánk 100+ létszámmal a hazai jogi piac meghatározó tényezője.

Budapesti támogató csapatunk bővítéséhez új kollégát keresünk az alábbi pozícióba:

 

Partner assistant

Jellemző feladatok

  • a DLA Piper admin rendszerében végzett ügy és ügyfél adminisztráció
  • aktív részvétel a szakcsoport számlázásának előkészítésében (meghatározó, komplex feladat, amely átlagosan a teljes munkaidő csaknem felét köti le)
  • naptárak nyomon követése, határidők betartása
  • beérkező ügyfél e-mailek monitoringja
  • dokumentum formázások, riportok, összegzések készítése
  • részvétel az általános, adminisztratív, támogató feladatokban

Elvárásaink

  • adminisztratív területen szerzett minimum 2-3 éves tapasztalat (nem elvárás a jogi adminisztrációban szerzett tapasztalat)
  • kommunikációképes angol nyelvtudás, elsősorban írásban
  • MS Word; Excel és PowerPoint felhasználói szintű ismerete

Előny jelenthet

  • jogi területen, vagy egyéb komplex admin feladatkörben szerzett tapasztalat
  • ECDL vizsga, vagy annak megfelelő szintű IT ismeretek

Miért érdemes minket választani?

  • BÉR: versenyképes bért kínálunk, amely az elért szenioritás / megszerzett tapasztalat alapján is rendszeresen emelkedik;
  • JUTTATÁSOK:
    • széleskörű Cafeteria csomag;
    • Egészségbiztosítás, amely csaknem minden egészségügyi szakterületre kiterjed, külön diagnosztikai, labor és egynapos sebészeti kerettel;
  • TECHNIKAI ESZKÖZÖK: dedikált laptop és mobiltelefon előfizetéssel,
  • CATERING: korlátlan és extra finom kávé és tea kínálat (mert e nélkül nem működhet egyetlen iroda sem…), napi friss gyümölcs és üdítők;
  • SOCIAL EVENTS:
    • éves csapatépítés, karácsonyi vacsora; office beach day;
    • irodai masszázs és jógaóra, futó- és bicikliklub, strandröplabda est; ping-pong asztal és igényelhető úszójegyek;
    • családi programok: adventi koszorúkészítés és jégkorcsolyázás;
  • DE AMI A LEGFONTOSABB:
  • kiemelten fontos számunkra kollégáink folyamatos szakmai képzése;
  • hosszú távú lehetőséget és stabilitást biztosítunk minden kollégánk számára;
  • nyitottak vagyunk a fiatalokra, de megbecsüljük az idősebbek tapasztalatát is;
  • irodánk modern és kiválóan felszerelt, gyönyörű kilátással és világos, kellemes munkaterekkel.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Jog, Jogi tanácsadás
  • Jogi asszisztens, Adminisztratív munkatárs

Jelentkezés módja:

Ha szívesen kipróbálnád magad csapatunkban, jelentkezésed a "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk.


Álláshirdetés jelentése