BECK AND PARTNERS Kft. logo

Pályázatíró

Állás részletei

  • Cég neve

    BECK AND PARTNERS Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

BECK AND PARTNERS Kft.
Partnerünk több, mint 10 éve irodai megoldásokat szállít ügyfeleinek: informatika és irodatechnika, iroda kialakítás-felújítás-belsőépítészet, valamint üzemeltetés-karbantartás fókusszal.

Otthonosan mozognak azokon a területeken, amelyek elengedhetetlenek a modern, minden igényt kielégítő irodai munkahelyek létrehozásához.

Bővülő csapatukba keresünk új munkatársat az alábbi pozícióba:

Pályázatíró

Főbb feladatok, munkák:

  • Fő feladata a cég portfóliójába tartozó tárgyú közbeszerzési pályázatok teljes körű kezelése.
  • Közbeszerzési pályázati dokumentáció teljes körű kezelése,
  • Ajánlatbekérések,
  • Közbeszerzési, támogatási és egyéb céges szerződések előkészítése, véleményezése, kezelése,
  • Kapcsolódó adminisztrációs feladatok teljes körű ellátása,
  • Társosztályokkal való együttműködés, koordináció.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Felsőfokú gazdasági végzettség,
  • 3-5 éves pályázatírói tapasztalat,
  • Központosított közbeszerzésben és/vagy Elektronikus közbeszerzési rendszerben szerzett tapasztalat,
  • Vonatkozó jogszabályok naprakész ismerete,
  • MS Office programok magabiztos ismerete (Word, Excel, amelyek tesztelve lesznek),
  • Ügyfelekkel való kommunikáció során legyen szakmailag felkészült,
  • Pontos, hiánytalan, önálló munkavégzés határidőre.

Amit kínálunk:

  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés,
  • Céges eredménytől függően 13. havi bér,
  • Hosszútávú munkalehetőség,
  • Folyamatos szakmai fejlődés, változatos projektek,
  • Notebook, telefon,
  • Medicover egészségügyi szolgáltatás (próbaidő után),
  • Rendszeres céges programokon való részvételi lehetőség,
  • A konyhában korlátlan kávé, tea és üdítő fogyasztás, (télen vitamincsomagok).

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Felsőfokú jogi végzettség,
  • B kategóriás jogosítvány,
  • Az angol nyelv ismerete.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adatrögzítő
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Pályázatírás

Egyéb információ:

  • Munkavégzés pontos helye: Budapest, X. kerület.
  • Munkaidő: Hétfőtől péntekig napi 8 óra, megbeszélés szerinti Home Office lehetőséggel.
  • Amennyiben álláslehetőségünk felkeltette érdeklődését, küldje el számunka magyar nyelvű önéletrajzát a JELENTKEZÉS gombra kattintva!

Álláshirdetés jelentése