ALTEO Nyrt. logó

Pályázati menedzser

Állás részletei

  • Cég neve

    ALTEO Nyrt.

  • Munkavégzés helye

    1117 Budapest, Dombóvári út 25.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
    • Nyugdíjpénztár
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Egyetem
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
Az ALTEO csoport tudásalapú vállalat: kiemelkedő és speciális szaktudással rendelkező, tehetséges kollégákat keresünk.
Múltbeli sikereink és növekedésünk kulcsfontosságú része a meglevő csapat, jövőbeli sikereink záloga az értékek és szaktudás megőrzése.
Ha szeretnél részt venni egy ilyen dinamikusan növekvő és fejlődő vállalatban, akkor az ALTEO csoport lehet az ideális hely számodra.
  • Az EU-s és hazai finanszírozású fejlesztési programok, támogatások (beleértve közvetlen EU-s finanszírozási pályázatokat is) nyomon követése és az ALTEO csoport tevékenységéhez illeszkedő források azonosítása;
  • ALTEO csoport tevékenységéhez illeszkedő támogatási kérelmek elkészítése és benyújtása a társterületek, szükség esetén külső szakértők bevonásával;
  • Kapcsolattartás a pályázatokat kiíró és elbíráló hazai és nemzetközi szervezetekkel;
  • Nyertes kérelmek megvalósítási és fenntartási szakaszának, valamint lezárásának menedzselése, beleértve a szükséges jelentések, adatszolgáltatások és egyéb dokumentumok elkészítését;
  • Belső előterjesztések, státusz riportok és egyéb döntéstámogató és tájékoztató anyagok készítése;
  • A támogatásokhoz kapcsolódó szerződéstervezetek előkészítése, véleményezése partnerekkel való egyeztetése;
  • Ügyfeleknek és belső célra szánt prezentációk készítése;
  • Cégcsoport képviselete szakmai fórumokon és egyéb reprezentatív megjelenések;
  • Kapcsolódó adminisztratív tevékenységek.
  • Felsőfokú pénzügyi, közgazdasági végzettség,
  • Legalább 2 éves tapasztalat európai uniós pályázatok kezelése területén
  • Pályázatírásban szerzett legalább 2 év gyakorlat,
  • Ügyfél-kapcsolattartásban szerzett tapasztalat,
  • MS Office felhasználói ismeretek (Word, Excel, Outlook),
  • Kiváló kommunikációs készség,
  • Rendszer- és folyamatszemlélet,
  • Rugalmasság, pontosság, precizitás,
  • Jó problémamegoldó képesség,
  • Felelősségteljesség, megbízhatóság,
  • B kategóriás jogosítvány, tényleges vezetési gyakorlattal.
  • Biztos vállalati hátteret, hosszú távú munkalehetőséget biztosítunk;
  • Összetartó csapat tagja leszel;
  • Változatos feladatkörben széleskörű tapasztalatokat szerezhetsz;
  • Versenyképes juttatási csomagot kínálunk:
    • éves cafeteria keret
    • teljesítményértékelésen alapuló bónusz
    • önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás
    • egészségbiztosítási csomag.
Kérjük, hogy magyar nyelvű, fényképpel ellátott önéletrajzod – a bérigényed megjelölésével – az itt található űrlapot kitöltve küldd el részünkre.

Álláshirdetés jelentése