OTP Bank Nyrt. logo

Pályakezdő adminisztrációs munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    OTP Bank Nyrt.

  • Munkavégzés helye

    Budapest, XIII. kerület

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • Nem kell tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

OTP Bank Nyrt.

OTP Bank Nyrt.
Omnichannel Tribe területe

Pályakezdő adminisztrációs munkatárs

munkakörbe keresi új csapattagját

 

Az OTP Bank Magyarországon a hitelintézetek közül elsőként vezette be az agilis szervezeti modellt, amelyben Tribe-ok, Squad-ok és Chapter-ek váltották le a korábbi igazgatóságokat, a rövidebb fejlesztési idő és nagyobb munkavállalói elégedettség elérése érdekében.
Az agilis szervezeti működésben nagyon erős kollaboráció és transzparens működés szükséges. Egy ilyen, dinamikusan fejlődő szervezeti egységbe keressük pályakezdő adminisztrációs munkatársunkat, aki proaktívan tudja támogatni a vezetőket és a csapatot.

Leendő feladataid:

  • operatív adminisztrációs feladatok ellátása
  • onboarding folyamatok támogatása
  • naptárkezelés, időpont egyeztetések
  • ad-hoc és rendszeres adatszolgáltatásokban való közreműködés
  • folyamatok fejlesztésében való részvétel
  • kapcsolattartás a Bank más szervezeti egységeinek munkatársaival, valamint a partnercégek képviselőivel

Téged keresünk, ha…

  • legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
  • professzionális szinten kezeled MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint) alkalmazásokat
  • vonzanak a kihívások és jól megállod a helyed egy dinamikusan változó környezetben
  • megbízható és alapos munkát végzel
  • megtalálod a hangot az emberekkel
  • csapatjátékos vagy és igazi öröm veled a munka
  • monotonitást tűrő képességed magas

Előnynek tartjuk, ha:

  • magabiztos angol nyelvtudásod van
  • JIRA, CONFLUENCE ismerettel rendelkezel

Mi vár rád?

  • Jelentkezz a lenti linken az önéletrajzod leadásával.
  • Amennyiben munkatársaink relevánsnak ítélik a pályázatod, felkeresnek egy rövid telefonos egyeztetés erejéig.
  • Ezt követően szakmai interjún veszel részt a leendő csapatod több tagjával is.
  • Az ajánlatunk előtt még egy rövid teszt kitöltésére kérünk, melynek kiértékeléséből természetesen te is kapsz egy példányt.
  • Az ajánlat elfogadását követően akár már 1 hét múlva te is velünk élvezheted modern irodaházunk közösségi tereit (kávézók, mingolf, csocsó, park).

 

Miért az OTP? 

  • izgalmas, kihívást jelentő feladatok Közép-Kelet Európa vezető bankcsoportjánál, ahol a stratégiai döntések Budapesten születnek
  • magas szakmai színvonal, támogató közösség és fejlődési lehetőség
  • lehetőség a folyamatok fejlesztésében való közreműködésre
  • inspiráló munkakörnyezet
  • home office lehetőség
  • kiemelkedő juttatási csomag

 

Munkavégzés helye: Budapest, XIII. kerület (M12 irodaház)

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Szakmai asszisztens

Álláshirdetés jelentése