Állás részletei
-
Cég neve
ENLOYD Kft.
-
Munkavégzés helye
Budapest -
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 5-10 év tapasztalat
- Középiskola
Állás leírása
Céginformáció
FMCG partnerünk budapesti csapatába keresünk Out of Home és Traditional Trade Channel Development Managert, aki közvetlenül a Customer and Category Development Manager vezetése alatt támogatja az üzletfejlesztési kezdeményezések kialakítását, meghatározását és megvalósítását. A szerepkör fókusza a HoReCa, Leisure, Vending, Petrol, Convenience és Traditional Trade csatornák fejlesztése a fenntartható üzleti növekedés biztosítása érdekében.
A portfólió magában foglalja az élelmiszeripari professzionális felhasználók számára készült alapanyagokat, valamint az egyadagos ambient, fagyasztott és jégkrém termékeket.
Téged keresnek, ha
- 5–8 év releváns szakmai tapasztalat Out of Home (HoReCa) és Traditional Trade csatornafejlesztés területén.
- FMCG szektorban szerzett tapasztalat elengedhetetlen; jégkrém vagy ital kategóriában szerzett szakértelem jelentős előnyt jelent.
- Ambiciózus, kezdeményező és kreatív vezetői szemlélet. Képesség projektek teljes körű menedzselésére az ötlettől a megvalósításig, a szükséges folyamatok strukturálása és cross-funkciós együttműködések irányítása mellett.
- Csatornadinamikák mély megértése, valamint a kategória-növekedés kulcsfontosságú tényezőinek ismerete az édes csomagolt élelmiszer-kategóriákban, beleértve az alapanyagokat és az ipari megoldásokat is.
Feladatok
- Az Out of Home és Traditional Trade csatornák dinamikájának mélyreható elemzése, trendek és bolti formátumok vizsgálata a partnerünk disztribúciójának, láthatóságának és rotációjának növelése érdekében.
- Piaci szereplők értékelése, növekedési lehetőségek azonosítása, új kategóriák és projektek sikeres bevezetésének támogatása.
- Testreszabott üzletfejlesztési tervek készítése alapanyagokra, food service berendezésekre és ipari termékekre, a megfelelő választék kialakításával csatorna- és vevőtípusonként.
- Csatorna- és ügyfélszintű lehetőségek feltárása világos aktivációs standardok és célzott akciók mentén.
- Szoros együttműködés a Sales csapattal a stratégiai csatornaterv kialakításában és kivitelezésében.
- • Marketinggel való alignment a média- és shopper-kezdeményezések tekintetében, a kategória növekedésének támogatására.
- Az In-Store Activation csapattal együttműködve hatékony, szabályozásnak megfelelő aktivációk támogatása, a folyamatos fejlesztés fókuszával.
- Rendszeres monitorozás és riportálás a csatornák teljesítményéről, új lehetőségek feltárása, insights megosztása a szervezet egésze számára.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése