ENLOYD Kft. logó

Out of Home & Traditional Trade Channel Development Manager

Állás részletei

  • Cég neve

    ENLOYD Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 5-10 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

FMCG partnerünk budapesti csapatába keresünk Out of Home és Traditional Trade Channel Development Managert, aki közvetlenül a Customer and Category Development Manager vezetése alatt támogatja az üzletfejlesztési kezdeményezések kialakítását, meghatározását és megvalósítását. A szerepkör fókusza a HoReCa, Leisure, Vending, Petrol, Convenience és Traditional Trade csatornák fejlesztése a fenntartható üzleti növekedés biztosítása érdekében.

A portfólió magában foglalja az élelmiszeripari professzionális felhasználók számára készült alapanyagokat, valamint az egyadagos ambient, fagyasztott és jégkrém termékeket.

  • 5–8 év releváns szakmai tapasztalat Out of Home (HoReCa) és Traditional Trade csatornafejlesztés területén.
  • FMCG szektorban szerzett tapasztalat elengedhetetlen; jégkrém vagy ital kategóriában szerzett szakértelem jelentős előnyt jelent.
  • Ambiciózus, kezdeményező és kreatív vezetői szemlélet. Képesség projektek teljes körű menedzselésére az ötlettől a megvalósításig, a szükséges folyamatok strukturálása és cross-funkciós együttműködések irányítása mellett.
  • Csatornadinamikák mély megértése, valamint a kategória-növekedés kulcsfontosságú tényezőinek ismerete az édes csomagolt élelmiszer-kategóriákban, beleértve az alapanyagokat és az ipari megoldásokat is.
  • Az Out of Home és Traditional Trade csatornák dinamikájának mélyreható elemzése, trendek és bolti formátumok vizsgálata a partnerünk disztribúciójának, láthatóságának és rotációjának növelése érdekében.
  • Piaci szereplők értékelése, növekedési lehetőségek azonosítása, új kategóriák és projektek sikeres bevezetésének támogatása.
  • Testreszabott üzletfejlesztési tervek készítése alapanyagokra, food service berendezésekre és ipari termékekre, a megfelelő választék kialakításával csatorna- és vevőtípusonként.
  • Csatorna- és ügyfélszintű lehetőségek feltárása világos aktivációs standardok és célzott akciók mentén.
  • Szoros együttműködés a Sales csapattal a stratégiai csatornaterv kialakításában és kivitelezésében.
  • • Marketinggel való alignment a média- és shopper-kezdeményezések tekintetében, a kategória növekedésének támogatására.
  • Az In-Store Activation csapattal együttműködve hatékony, szabályozásnak megfelelő aktivációk támogatása, a folyamatos fejlesztés fókuszával.
  • Rendszeres monitorozás és riportálás a csatornák teljesítményéről, új lehetőségek feltárása, insights megosztása a szervezet egésze számára.

 


Álláshirdetés jelentése