OBI Hungary Retail Kft. logo

Osztályvezető (vevőszolgálat)

Állás részletei

  • Cég neve

    OBI Hungary Retail Kft.

  • Munkavégzés helye

    8800 Nagykanizsa, Récsei utca 30.

  • Egyéb juttatások

    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Szakiskola / szakmunkás képző
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

OBI Hungary Retail Kft.

Magyarországon 31 áruházunkban közel 1800 elkötelezett munkatársunk áll vásárlóink rendelkezésére.
Közösségünk gazdag és sokszínű, nyitottan állunk a különböző nézőpontokhoz. Célunk, hogy megbecsülő és diszkrimináció mentes munkakörnyezetet teremtsünk, ahol az egyéni erősségek kerülnek fókuszba.
Munkakultúránk alapvető része, hogy mindenkinek lehetőséget biztosítsunk a fejlődésre.
Felelősséget vállalunk a környezetünk és a társadalom iránt és mindenkit támogatunk abban, hogy fenntarthatóbb otthont teremtsen.
Munkánk során praktikus és kreatív módon segítünk vásárlóinknak megvalósítani saját DIY ötleteiket.
Hiszünk abban, hogy az új és kreatív megközelítések révén túlléphetünk a megszokott kereteken.
Csatlakozz csapatunkhoz és éljük át együtt az alkotás örömét!

#alkotokedv #kozosség #sokszinuseg #felelosegvallalas #fejlodes #obihr
 

Főbb feladatok, munkák

  • Kezeled a főtrezort, készpénzt és egyéb fizetőeszközöket
  • Kezeled a pénztárgépet
  • Magas színvonalon kezeled az áruházi szolgáltatásokat (hitelügyintézés, ajándékutalvány, telefonos információ, házhoz szállítás) 
  • Működteted a vevőszolgálati pult funkcióit (hangosbemondó, garancia jegy érvényesítése, belső nyomtatványok kitöltése és kezelése, stb.) 
  • Kezeled a vásárlói panaszokat
  • Megszervezed a vevőszolgálaton dolgozók napi munkáját
  • Feltöltöd kasszaterülethez tartozó árukat, ellenőrzöd a szavatossági időt, kihelyezed a termékek árát
  • Kezeled a vevői visszárukat
  • Kezeled a termékek garanciális cseréjét, ügyintézését, annak nyomon követését és dokumentálását
  • Magas színvonalon teljesíted az áruház pénztári szolgáltatásait

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
  • 1-2 éves vezetői munkakörben szerzett tapasztalattal rendelkezel
  • Előny ha van vevőszolgálati területen szerzett tapasztalatod
  • Felhasználói szintű számítógépes ismerettel rendelkezel
  • Kiváló kommunikációs készséggel rendelkezel
  • Precíz és pontos vagy
  • Magas szintű ügyfélközpontúság és empátia jellemez
  • Felelősségteljes és teljesítményorientált vagy

Amit kínálunk

  • 100 %-os vasárnapi pótlék
  • AYCM (All You Can Move)
  • Bérlet támogatás
  • Céges rendezvények
  • EAP (Employee Assistance Program)
  • Egészségbiztosítás
  • Karácsonyi jutalom
  • Tréningek és továbbképzések
  • Dolgozói vásárlói kedvezmény

Állás, munka területe(i):

  • Szakmunka
  • Bolti eladó, Pénztáros

Jelentkezés módja

Érdeklődsz? Kattints a jelentkezés gombra!

Ha bármi kérdésed van írj nekünk emailt:  


Álláshirdetés jelentése