BRAVOGROUP RENDSZERHÁZ Kft. logó

Operatív koordinátor

Állás részletei

  • Cég neve

    BRAVOGROUP RENDSZERHÁZ Kft.

  • Munkavégzés helye

    Hibrid 1145 Budapest, Újvilág utca 50-52.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Nyelvtanulás támogatása
    • Sport támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Monitor (1 db)
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol alapfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Alvállalkozóktól beérkező számlák műszaki tartalmának és pénzügyi megfelelőségének alapos ellenőrzése;
  • Esetleges eltérések, hiányosságok vagy kérdések azonosítása, egyeztetése az érintettekkel az átlátható és pontos elszámolás érdekében;
  • Alvállalkozói eseti és nyomatdíjas szerződések előkészítése és naprakészen tartása, figyelembe véve az Ügyféllel kötött feltételek alapján;
  • Alvállalkozókkal történő napi kapcsolattartás hatékony együttműködés érdekében;
  • Gyártókkal történő rendszeres egyeztetés a hatékony napi operatív működés érdekében;
  • Gyártói elszámolások havi szintű elkészítése és megküldése;
  • Gyártói támogatással üzemeltetett gépparkokkal kapcsolatos adminisztrációk naprakészen tartása;
  • Alvállalkozók eseti beszámlázásairól vezetett statisztikai táblázat havi frissítése;
  • A menedzsment által meghatározott, rendszeres riportok elkészítése;
  • Folyamatfejlesztésekben való aktív részvétel és javaslattétel;
  • Minőség-, környezetirányítási és információbiztonsági előírások betartása, valamint a vállalati szabályoknak és aktuális jogszabályoknak való megfelelés biztosítása.

Elvárások

  • Magabiztos excel ismeretek,
  • Kiváló kommunikációs és interperszonális képesség,
  • Kiváló problémamegoldó képesség,
  • Monotonitástűrő képesség,
  • Pénzügyi tudatosság,
  • Önállóság és proaktivitás,
  • Adatalapú döntéselőkészítésre való képesség,
  • Precizitás, részletorientáltság, rendszerszemlélet,
  • Legalább középfokú végzettség, előny: gazdasági vagy műszaki terület.

Előnyt jelent

  • Középfokú angol nyelvtudás.

Amit kínálunk

  • Versenyképes juttatási csomagot;
  • Stabil, megbízható háttérrel rendelkező vállalatot, ahol hosszú távra tervezhetsz;
  • Szakmai fejlődési lehetőséget és új kihívásokat, hosszú távú perspektívát;
  • Rendszeres céges rendezvényeket és csapatépítő programokat, mert hiszünk a közösség erejében;
  • Munkaidőben elérhető angol nyelvi oktatást kis csoportos formában, tapasztalt nyelvtanárral;
  • Egészségmegőrző programot: fitnesz lehetőség, gyümölcsnap;
  • Home Office lehetőséget próbaidőt követően, heti 2 munkanap.

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Sportolási lehetőség
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A Bravogroup Rendszerház Kft. hosszú évek óta meghatározó szerepet tölt be a hazai irodatechnikai piacon. Vállalatunk budapesti központjába keresünk munkatársat az alábbi pozícióba.
 

  • Munkaidő: H-Cs: 8:00-16:30, P: 8:00-16:00

Jelentkezés módja

Ha úgy gondolod, hogy szívesen dolgoznál nálunk, akkor küldd el a fényképes, fizetési igény megjelölésével ellátott önéletrajzodat "Jelentkezem" gombra kattintva. 


Álláshirdetés jelentése