Állás részletei
-
Cég neve
BRAVOGROUP RENDSZERHÁZ Kft.
-
Munkavégzés helye
Hibrid • 1145 Budapest, Újvilág utca 50-52. -
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Nyelvtanulás támogatása
- Sport támogatás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Monitor (1 db)
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Angol alapfok
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- Alvállalkozóktól beérkező számlák műszaki tartalmának és pénzügyi megfelelőségének alapos ellenőrzése;
- Esetleges eltérések, hiányosságok vagy kérdések azonosítása, egyeztetése az érintettekkel az átlátható és pontos elszámolás érdekében;
- Alvállalkozói eseti és nyomatdíjas szerződések előkészítése és naprakészen tartása, figyelembe véve az Ügyféllel kötött feltételek alapján;
- Alvállalkozókkal történő napi kapcsolattartás hatékony együttműködés érdekében;
- Gyártókkal történő rendszeres egyeztetés a hatékony napi operatív működés érdekében;
- Gyártói elszámolások havi szintű elkészítése és megküldése;
- Gyártói támogatással üzemeltetett gépparkokkal kapcsolatos adminisztrációk naprakészen tartása;
- Alvállalkozók eseti beszámlázásairól vezetett statisztikai táblázat havi frissítése;
- A menedzsment által meghatározott, rendszeres riportok elkészítése;
- Folyamatfejlesztésekben való aktív részvétel és javaslattétel;
- Minőség-, környezetirányítási és információbiztonsági előírások betartása, valamint a vállalati szabályoknak és aktuális jogszabályoknak való megfelelés biztosítása.
Elvárások
- Magabiztos excel ismeretek,
- Kiváló kommunikációs és interperszonális képesség,
- Kiváló problémamegoldó képesség,
- Monotonitástűrő képesség,
- Pénzügyi tudatosság,
- Önállóság és proaktivitás,
- Adatalapú döntéselőkészítésre való képesség,
- Precizitás, részletorientáltság, rendszerszemlélet,
- Legalább középfokú végzettség, előny: gazdasági vagy műszaki terület.
Előnyt jelent
- Középfokú angol nyelvtudás.
Amit kínálunk
- Versenyképes juttatási csomagot;
- Stabil, megbízható háttérrel rendelkező vállalatot, ahol hosszú távra tervezhetsz;
- Szakmai fejlődési lehetőséget és új kihívásokat, hosszú távú perspektívát;
- Rendszeres céges rendezvényeket és csapatépítő programokat, mert hiszünk a közösség erejében;
- Munkaidőben elérhető angol nyelvi oktatást kis csoportos formában, tapasztalt nyelvtanárral;
- Egészségmegőrző programot: fitnesz lehetőség, gyümölcsnap;
- Home Office lehetőséget próbaidőt követően, heti 2 munkanap.
Munkahelyi extrák
- Céges rendezvények
- Kerékpártároló
- Sportolási lehetőség
- Ingyen gyümölcs, nasi
- Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
A Bravogroup Rendszerház Kft. hosszú évek óta meghatározó szerepet tölt be a hazai irodatechnikai piacon. Vállalatunk budapesti központjába keresünk munkatársat az alábbi pozícióba.
- Munkaidő: H-Cs: 8:00-16:30, P: 8:00-16:00
Jelentkezés módja
Ha úgy gondolod, hogy szívesen dolgoznál nálunk, akkor küldd el a fényképes, fizetési igény megjelölésével ellátott önéletrajzodat "Jelentkezem" gombra kattintva.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
