BECK AND PARTNERS Kft. logo

Operatív koordinátor

Állás részletei

  • Cég neve

    BECK AND PARTNERS Kft.

  • Munkavégzés helye

    Bács-Kiskun megye

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

BECK AND PARTNERS Kft.
Partnerünk 30 éves hazai múlttal rendelkező osztrák tulajdonban lévő, hulladékgazdálkodással foglalkozó vállalat.

Cégük fő profilja az ipari hulladékok feldolgozása, kezelése és újrahasznosítása.
Céljuk a fenntarthatósághoz, környezettudatossághoz és a hulladék nélküli ipari termeléshez való hozzájárulás.

Ha számodra is ez egy fontos küldetés, akkor csatlakozz hozzájuk KECSKEMÉTI telephelyeikre az alábbi pozícióba:

Operatív koordinátor

Főbb feladatok, munkák:

  • 10 fő fizikai állomány irányítása 3 üzemegységben
  • Technológiai utasításokban és belső szabályzatokban és folyamatokleírásokban előírtak betartatása, ellenőrzése (általa irányított területen fegyelem és rend fenntartása)
  • A munkavállalók feladatainak meghatározása, felügyelete, ellenőrzése, beosztások és szabadságtervek készítése (csoportvezetők munkájának koordinálása)
  • Mozgóbér értékelések készítése a megadott kritériumrendszer alapján
  • Ki- és beszállítások ütemezésének egyeztetése a logisztikával
  • Gépek, berendezések, eszközök műszaki feltételeinek biztosítása a műszaki részleggel együttműködve
  • Minőségirányítási, munkabiztonsági és környezetvédelmi és tűzvédelmi előírások betartásának felügyelete a termelés területein
  • Technológiai fejlesztések és a műszaki-és gazdasági célok megvalósításának aktív támogatása a társ területekkel közreműködve
  • Az Ügyfelek által kért hulladék elszállításának előkészítése/megszervezése
  • Munkavédelmi eszközök használatának és meglétének rendszeres ellenőrzése
  • Oktatások szervezése a munkavállalók részére
  • Vezetőség részére termelési adatokat tartalmazó jelentések készítése
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel
  • Rendszere bejárások szervezése, vevői bejárásokon való részvétel

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office programcsomag)
  • Jó kommunikációs képesség
  • Határozott fellépés
  • Kis csoport irányításában szerzett tapasztalat
  • Megoldás fókuszú hozzáállás
  • Magas stressztűrő képesség

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetés
  • Bejárási támogatás
  • Biztos, nemzetközi háttér
  • Havi cafatéira
  • Havi mozgóbér
  • Személyes és szakmai fejlődési lehetőség
  • Kellemes munkakörnyezet, jó hangulatú csapat
  • Támogató vezetők

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Hulladékgazdásban szerzett tapasztalat
  • LEAN területen szerzett tapasztalata
  • Targoncás jogosítvány

Állás, munka területe(i):

  • Gyártás, Termelés
  • Termelésirányítás
  • Műszakvezető
  • Munka-, Egészségvédelem, Biztonságtechnika

Egyéb információ:

  • Munkavégzés pontos helye: Kecskemét

Álláshirdetés jelentése