BECK AND PARTNERS Kft. logó

Operatív koordinátor

Állás részletei

  • Cég neve

    BECK AND PARTNERS Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest, Pest megye, Budapest III. kerület
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
Partnerünk egy közel három évtizede működő, magyar tulajdonú, stabil vállalat, amely komplex épületgépészeti, automatizálási és technológiai megoldásokkal támogatja ipari és kereskedelmi ügyfeleit.

Tevékenységük középpontjában a minőség, a precizitás és az innováció áll, emellett nagy hangsúlyt fektetnek a hosszú távú ügyfélkapcsolatokra és a megbízható szakmai együttműködésre.

A folyamatos fejlődés és bővülés részeként most új kollégájuk csatlakozását várják, aki az Operatív igazgató közvetlen munkatársaként támogatja a cégvezetés napi működését és a belső folyamatokat az alábbi pozícióban:
  • Projektek teljeskörű koordinálása az előkészítéstől a megvalósításig (pl. gépjárműpark karbantartás, eszközcserék, irodai fejlesztések, költözések)
  • A vezetőség támogatása stratégiai és operatív feladatokban, döntés-előkészítés és határidők követése
  • Kapcsolattartás és együttműködés partnerekkel, beszállítókkal, szolgáltatókkal és belső csapatokkal
  • Irodai és technikai infrastruktúra működtetésének biztosítása, beszerzések és nyilvántartások kezelése
  • Saját kezdeményezéssel projektek indítása, határidők követése és a megvalósítás teljes dokumentálása
  • Középfokú végzettség megléte
  • 5 év tapasztalat irodavezetői vagy projektkoordinátori munkakörben
  • Magas szintű MS Office ismeret - különös tekintettel az Excel függvényeire
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás (külföldi partnerekkel való egyeztetések során használatos)
  • Önálló, precíz, rendszerszemléletű munkavégzés
  • B kategóriás jogosítvány - vállalaton kívüli ügyintézéshez szükséges
  • Tapasztalati szinthez igazodó alapbér
  • Stabil, mégis dinamikusan fejlődő magyar tulajdonú vállalat
  • Modern, jól felszerelt iroda
  • Munkavégzéshez szükséges eszközök
  • Munkavégzés helye: Budapest, III. kerület - Kolosy tér közelében
  • Munkaidő: Hétfőtől-péntekig 8:00-16:30
  • Felsőfokú végzettség
  • KKV környezetben szerzett tapasztalat
Kérjük, pályázatát a jelentkezés gombra kattintva küldje el.

Álláshirdetés jelentése