Állás részletei
-
Cég neve
BECK AND PARTNERS Kft.
-
Munkavégzés helye
Budapest, Pest megye, Budapest III. kerület -
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok
- 5-10 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Céginformáció
Partnerünk egy közel három évtizede működő, magyar tulajdonú, stabil vállalat, amely komplex épületgépészeti, automatizálási és technológiai megoldásokkal támogatja ipari és kereskedelmi ügyfeleit.
Tevékenységük középpontjában a minőség, a precizitás és az innováció áll, emellett nagy hangsúlyt fektetnek a hosszú távú ügyfélkapcsolatokra és a megbízható szakmai együttműködésre.
A folyamatos fejlődés és bővülés részeként most új kollégájuk csatlakozását várják, aki az Operatív igazgató közvetlen munkatársaként támogatja a cégvezetés napi működését és a belső folyamatokat az alábbi pozícióban:
Tevékenységük középpontjában a minőség, a precizitás és az innováció áll, emellett nagy hangsúlyt fektetnek a hosszú távú ügyfélkapcsolatokra és a megbízható szakmai együttműködésre.
A folyamatos fejlődés és bővülés részeként most új kollégájuk csatlakozását várják, aki az Operatív igazgató közvetlen munkatársaként támogatja a cégvezetés napi működését és a belső folyamatokat az alábbi pozícióban:
Feladatok
- Projektek teljeskörű koordinálása az előkészítéstől a megvalósításig (pl. gépjárműpark karbantartás, eszközcserék, irodai fejlesztések, költözések)
- A vezetőség támogatása stratégiai és operatív feladatokban, döntés-előkészítés és határidők követése
- Kapcsolattartás és együttműködés partnerekkel, beszállítókkal, szolgáltatókkal és belső csapatokkal
- Irodai és technikai infrastruktúra működtetésének biztosítása, beszerzések és nyilvántartások kezelése
- Saját kezdeményezéssel projektek indítása, határidők követése és a megvalósítás teljes dokumentálása
Elvárások
- Középfokú végzettség megléte
- 5 év tapasztalat irodavezetői vagy projektkoordinátori munkakörben
- Magas szintű MS Office ismeret - különös tekintettel az Excel függvényeire
- Kommunikációképes angol nyelvtudás (külföldi partnerekkel való egyeztetések során használatos)
- Önálló, precíz, rendszerszemléletű munkavégzés
- B kategóriás jogosítvány - vállalaton kívüli ügyintézéshez szükséges
Juttatások
- Tapasztalati szinthez igazodó alapbér
- Stabil, mégis dinamikusan fejlődő magyar tulajdonú vállalat
- Modern, jól felszerelt iroda
- Munkavégzéshez szükséges eszközök
- Munkavégzés helye: Budapest, III. kerület - Kolosy tér közelében
- Munkaidő: Hétfőtől-péntekig 8:00-16:30
Előnyt jelent
- Felsőfokú végzettség
- KKV környezetben szerzett tapasztalat
Jelentkezés módja
Kérjük, pályázatát a jelentkezés gombra kattintva küldje el.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
