Állás részletei
-
Cég neve
VPP Management Kft.
-
Munkavégzés helye
1117 Budapest, Budafoki út 91-93. -
Egyéb juttatások
- Mobiltelefon
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Egészségbiztosítás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárt technológiák
- ERP MYSQL MSSQL MIKROTIK windows
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Workstation
- Monitor (1 db)
- Windows
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Angol középfok
- 5-10 év tapasztalat
- Középiskola
- 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Céginformáció
Energetikai Projektek fejlesztésével, kivitelezésével és üzemeltetésével, komplex Energetikai Megoldások fejlesztésével, valamint Energia Menedzsmenttel foglalkozó dinamikusan fejlődő Társaság, munkatársat keres az alábbi munkakörbe:
Feladatok
- Aktív közreműködés a cégcsoport informatikai rendszereinek üzemeltetésében, (a back office rendszerére vonatkozóan) kiszolgáló szerverek, hálózat (helyi és táv menedzsment) felmerülő hardver-szoftver problémák megoldása (SOS esetben munkaidőn kívüli hibaelhárítása)
- Klasszikus rendszergazdai feladatok ellátása (biztonsági mentések felügyelete, hibaelhárítás, frissítések, jogosultságkezelés stb.), „User helpdesk” és időszakos karbantartások elvégzése, Windows-os munkaállomásokra vonatkozóan, 1 fő IT Kollégával való együttműködésben
- Teljeskörű hardver és szoftver menedzsment (felügyelet, hibaelhárítás, fejlesztés)
- Informatikai rendszerek, valamint hardverek és szoftverek naprakész nyilvántartása, IT szabályzatok aktualizálásában és fejlesztésében való részvétel, (hardver/szoftver leltár, hálózattérkép, naplózás és monitoring rendszer felügyelete, nyomonkövetése)
- IT területre vonatkozó szabvány alkalmasság fenntartása/betartatása, IT auditokon való megfelelés támogatása
- A Cégcsoport ERP rendszerének felügyelete, (jelenleg sERPa) üzemeltetése, felhasználói támogatás, oktatás
- Telekommunikációs rendszerek üzemeltetése (bérelt vonal, internet stb.)
- IT beszerzések költség optimalizált menedzselésében való részvétel, éves terv elkészítésében, valamint a területhez kapcsolódó szállítók időszakos tendereztetésében való részvétel
Elvárások
- Legalább 5-10 éves informatikai, IT rendszerüzemeltetésben szerzett tapasztalat
- Önálló munkavégzési képesség, rendszerszemlélet, jó kommunikációs képesség és problémamegoldó készség, feladatorientált, lendületes személyiség, szakmai elhivatottság
- Legalább középfokú szakirányú végzettség, folyamatos szakmai fejlődési törekvés
- Empátia, türelem, pozitív hozzáállás
Előnyt jelent
- Energetikai iparágban szerzett tapasztalat
- Aktív középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
- Azonnali munkakezdés
- Felsőfokú szakirányú végzettség
- Proxmox, MySQL, MSSQL, Hyperv, Mikrotik, Zabbix, Ceph storage cluster ismeretek
Amit kínálunk
- Magas minőségű munkakörnyezet, modern irodában, és privát használatra is használható munkaeszközök (céges telefon, laptop)
- Hosszútávon tervezhető jövő, versenyképes jövedelem (béren kívüli juttatások – egészségbiztosítás)
- Havonta 3 nap Home office lehetőség
- A legjobban prosperáló energetikai iparágban működő vállalatcsoportban, felelősségteljes munkakör, széleskörű szakmai fejlődési lehetőség,
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Céges rendezvények
- Kerékpártároló
- Parkoló
Jelentkezés módja
A jelentkezem gombra való kattintással, küldje meg az önéletrajzát, fizetési igény megjelölése mellett.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
