Process Solutions Kft. logó

Office Administrator

Állás részletei

  • Cég neve

    Process Solutions Kft.

  • Munkavégzés helye

    1134 Budapest, Váci út 33.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Rugalmas munkaidő
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • Nem kell tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

A Process Solutions egy magyar alapítású, stabilan növekvő szolgáltató cég, amely könyvelési és bérszámfejtési megoldásokra specializálódott. Európa-szerte közel 600 kollégánkkal dolgozunk együtt azon, hogy ügyfeleinknek magas színvonalú, megbízható szakmai támogatást nyújtsunk.  

 

Több mint 500 ügyfelünk között számos ismert nemzetközi vállalat is megtalálható – többek között a Coca-Cola, a BMW, a Diageo és a Morgan Stanley is bennünket választott. Az általuk képviselt sokféle iparág és vállalati kultúra izgalmas, változatos feladatokat kínál – nálunk minden projekt új tanulási és fejlődési lehetőség.  

  • Könyvelő csapatunkat segíted a napi feladatokban
  • Rendszerezed a dokumentumokat, hogy minden a helyén legyen
  • Nyomtatsz, másolsz, szkennelsz – a napi admin rutinfeladatok is nálad futnak össze
  • Postázol, rögzítesz adatokat, a NAV-ba elviszed a szükséges dokumentumokat, hogy minden időben eljusson, ahová kell
  • Átláthatóvá teszed a fájlokat, hogy könnyű legyen velük dolgozni
  • Van legalább középfokú végzettséged
  • Magabiztosan használod az angolt – írásban és szóban is
  • Otthonosan mozogsz az MS Office világában (Word, Excel, Outlook)
  • Nem riadsz vissza a visszatérő, rutinos feladatoktól
  • Precíz vagy, figyelsz a részletekre
  • Jól dolgozol csapatban, de önállóan is megállod a helyed
  • Segítőkész vagy, és szívesen támogatod a többieket is
  • New Joiner Training – Onboardingunk során minden szükséges tudással és információval ellátunk, amikkel esetleg még nem találkoztál korábbi tanulmányaid alatt.  
  • Fejlődési lehetőség - Az onboarding után sincs megállás: belső képzések, fejlődési utak, új szakmai kihívások várnak – te döntöd el, merre mész tovább.  
  • Rugalmas munkaidő - A munkaidőd nálunk rugalmas, mi a PS-nél egymáshoz is alkalmazkodunk.  
  • Extra szabadnap – Évente plusz egy nap szabadság, csak úgy, mert a pihenés fontos.  
  • Juttatások - Kafetéria, közösségi autóhasználat, asszisztensi bónusz, túlóra-kifizetés – nálunk nemcsak a fizetés számít, hanem az is, amit mellé adunk.  
  • Központi helyen, megújult irodánkban dolgozhatsz - Székhelyünk a Váci úton, a Dózsa György úti metrómegálló mellett található, ahol gyümölcsnappal és finom kávéval várunk. Munkavégzésedhez laptopot és mobil telefont biztosítunk.  
  • Kötetlen STEPup beszélgetések – Minden hónapban van egy dedikált időd arra, hogy a vezetőddel átbeszéljétek, merre tartasz, miben fejlődnél, vagy mi foglalkoztat éppen.  
  • Közösségépítő programok – Fontos számunkra, hogy a szakmai egyeztetéseken túl rendszeres tudj kapcsolódni a többiekkel, ezekről az eseményekről pedig Party Divíziónk gondoskodik.  
  • Vitorlázás - Ha aktív vagy és benne vagy a közösségben, akár te is ott lehetsz júniusban a háromnapos vitorlás túrán, ahova évente 50 kollégánkat visszük el jutalomként.  
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Hiszel abban, hogy egy jó csapat együtt ér el nagy dolgokat?

Most itt a lehetőség, hogy egy olyan közegben bizonyíts, ahol a precizitás érték, a csapatmunka pedig alap!

 
Jelentkezz, és mutasd meg, mire vagy képes! 

 

A pályázati anyagban szereplő személyes adatok kezeléséről bővebben honlapunkon tájékozódhatsz.  


Álláshirdetés jelentése