Sos-Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa logó

Nevelőszülői hálózatigazgató

Állás részletei

  • Cég neve

    Sos-Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa

  • Munkavégzés helye

    Budapest, Bács-Kiskun megye, Békés megye
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Szakmai tréningek
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

Az SOS Gyermekfalvak a világon 137 országban van jelen, Magyarországon 1983 óta működik civil szervezetként a gyermekvédelem területén. Nevelőszülői hálózatot, ifjúsági programot és hátrányos helyzetű családok megsegítését célzó programokat tart fenn.

Hazánkban 24 ezer gyermek él állami gondoskodásban, többségük bántalmazás, elhanyagolás, szegénység, a szülők szenvedélybetegsége vagy halála miatt. A magyarországi SOS Gyermekfalvak közel 400 gyermeknek tud szerető, biztonságos otthont adni. Családmegerősítő programjainkon keresztül további több száz nehéz sorsú gyermek és családjaik életét támogatjuk.

 

Szakmai munkánk minőségének támogatásához az országos nevelőszülői hálózatunkba keresünk új munkatársat a következő pozícióba: NEVELŐSZÜLŐI HÁLÓZATIGAZGATÓ

 

A munkakör célja

  • Országos nevelőszülői hálózat működtetése a magyar törvényeknek, a nemzetközi szervezet erre vonatkozó előírásainak, és az SOS-Gyermekfalvak Magyarország szabályozói, sztenderdjei és egyéb kapcsolódó rendelkezéseinek megfelelően.

  • Az országos nevelőszülői hálózat szakmai irányítása, a szakmai munka magas színvonalának biztosítása.
  • A nevelőszülőket támogató rendszerek, folyamatok működtetése, ellenőrzése.
  • A nevelőszülői családokban nevelkedő gyerekek sorsrendezésének, irányítása és a megvalósulás folyamatos ellenőrzése.
  • A gyermeki jogok érvényesülésének biztosítása.
  • Az ország több területén (Orosházán, Kecskeméten, Budapesten és ezen városok környékén) működő nevelőszülői hálózat egységes elvek alapján történő működésének biztosítása
  • A vonatkozó törvényi háttér változásainak ismerete és alkalmazása, a vezetett szervezeti egység törvényes és szakszerű működésének biztosítása.
  • Hatósági ellenőrzéseken való részvétel, jelentések készítése, koordinálása.
  • A nevelőszülői ellátás szakmai fejlesztésének kezdeményezése és koordinálása.
  • Szakmai anyagok elkészítése, megvalósítása, és ellenőrzése.
  • Részvétel a költségvetés elkészítésében, felelősség annak betartásáért és hatékony felhasználásáért.
  • Éves terv és beszámoló készítése a hálózat működéséről.
  • Kapcsolattartás a társszervekkel, eleget téve a jogszabályokban meghatározott és belső jelentési kötelezettségeknek.
  • A munkatársak támogatása, fejlődést ösztönző munkakörnyezet kialakítása és fenntartása.
  • Gyermekjogi egyezmények és az SOS által is elfogadott értékek közvetítése a gyermekek/fiatalok és a munkatársak felé.
  • Felsőfokú humán és/vagy társadalomtudományi végzettséggel (pl. szociális, pedagógiai, pszichológiai, szociológiai, mentálhigiénés, gyermek- és ifjúságvédelmi tanácsadó ) rendelkezik;
  • Kiváló vezetői képességekkel rendelkezik és ideális esetben legalább 3 éves vezetői tapasztalata van a szociális szektorban, lehetőleg gyermek- és ifjúságvédelmi területen;
  • B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezik;
  • Magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismerettel rendelkezik;
  • Egy folyamatosan megújuló szervezet vezető beosztású munkatársaként képes modellt nyújtani mind a gyerekek, mind a felnőttek számára, továbbá belső igénye van a fejlődésre, tanulásra és a szakmai fejlődés feltételeinek megteremtésére;
  • Képes a közösség motorjaként egy gyerekekkel, fiatalokkal és felnőttekkel való motiváló, közösségépítő együttműködés fenntartására és fejlesztésére;
  • Nagy munkabírású és jó stressztűrő képességgel is rendelkezik;
  • Jó fellépésű, kifejezetten dinamikus egyéniség;
  • Magas szintű a problémamegoldó képessége, jó a szervezőkészsége;
  • Vannak innovatív szakmai elképzelései, amelyeket szívesen megvalósítana.
  • Erkölcsi bizonyítvány ( továbbá részvétel a jogszabályban előírt alkalmassági vizsgálatokon és kifogástalan életvitel vizsgálaton)
  • Min. 8 év releváns szakmai tapasztalat, a szociális és / vagy gyermekvédelmi szektorban
  • Magabiztos angol nyelvtudása van;
  • Tapasztalattal rendelkezik projektek megvalósításában projektmenedzsment, monitoring és értékelés terén;

 

Munkavégzés helye:

  • A munkakör végezhető több területünkről is (Budapest, Kecskemét, Orosháza)
  • Sokoldalú és kihívásokkal teli feladatok egy nemzetközi munkakörnyezetben.
  • Értékes szakmai kapcsolatrendszer kiépítése az alapítvány szakmai csapatával és a partnerszervezetekkel
  • Támogató, együttműködő csapat, és barátságos munkahelyi légkör.
  • Lehetőség bevonódásra az alapítvány nemzetközi munkájába is, megismerve a legújabb jó gyakorlatokat a gyermekvédelmi munkában
  • A szakmai továbbképzések, szupervíziók támogatása

Ha úgy érzi, hogy a fenti leírás Önre illik, akkor kérjük, hogy küldje el magyar fényképes, szakmai önéletrajzát és motivációs levelét fizetési igény megjelölésével legkésőbb 2025. november 28-ig a "Jelentkezem" gombra kattintva.


Álláshirdetés jelentése