Állás részletei
-
Cég neve
SAFRAM Hungary Zrt.
-
Munkavégzés helye
1239 Budapest, Európa utca
-
Egyéb juttatások
- Mobiltelefon
- Cafeteria
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Workstation
- Monitor (1 db)
- Monitor (2 db)
-
Elvárások
- Angol középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- Begyűjtések megszervezése inga- vagy irányjáratokkal európai szinten, illetve ezek nyomonkövetése
- Ügyfelek rakodási előrejelzéseinek elemzése és ennek megfelelő költséghatékony fuvarmegoldások készítése és megszervezése.
- Charter/ speciális/ expressz fuvarmegoldások keresése igény szerint
- Közeli kapcsolattartás ügyfelekkel, partnerekkel, társosztályokkal és kirendeltségekkel (Nincs direkt kommunikáció a sofőrökkel)
- Megszervezett fuvarok nyomonkövetése megadott eszközökkel, SAP-ban való aktualizálása, ügyfélszolgálattal való kapcsolattartás eltérés esetén
- Napi szintű operatív feladatok elvégzése (fuvarok teljeskörű megszervezése és adminisztrálása SAP-ban; felvételek, kiszállítások és vámkezelési megállok lejelentése, avizálása; fuvarhoz szűkséges dokumentumok beszerzése, továbbítása és felvitele a SAP-ba; lerakási és raktárriportok figyelése és eltérés esetén a problémák kivizsgálása, feltárása és korrigálása; díjfelvétel a fuvarokhoz, felvételekhez; egyéb adminisztratív feladatok)
- Közeli kapcsolattartás a budapesti iroda társosztályaival (admin, számlázás, Hypercare monitoring, POD)
- Angol nyelven tartott heti értekezleteken való aktív részvétel
Elvárások
- Angol: minimum B2-es szintű angol nyelvtudás (középfokú) és magabiztos használata írásban és szóban
- Legalább 1 éves szállítmányozás területén szerzett tapasztalat
- Jó és gyors problémafeltáró és -megoldó képesség
- Önálló és csapatban való hatékony munkavégzés
- ADR ismeretek előny
- Ügyfélorientált, proaktív és példás beszéd az ügyfelekkel és partnerekkel bárminemű körülmények között
- Ésszerű, pontos és elemző gondolkodásmód
- Lendületes és rugalmas hozzáállás
- Határozott fellépés
- Csapatjátékos
- Tiszteletteljes hozzállás a munkatársakhoz
- Megbízhatóság és elkötelezettség a munka iránt
- MS Office eszközök magabiztos használata
- SAP ismeretek előny
Amit kínálunk
- Teljes munkaidős, határozatlan idejű munkaszerződés
- Fix év végi bónusz (Tizenharmadik havi munkabér)
- Rendes munkaidőben való munkavégzés (nincs esti műszak, illetve hétvégi munkavégzés)
- Céges telefon
- Cafeteria csomag (próbaidő után)
- Fix munkaidő – nincs túlóra és hétvégi munkavégzés
- Home-office lehetőség, havi 3 nap (próbaidő után)
- Kellemes és családias munkahelyi légkör, fiatal csapat
- Stabil, hosszútávú munkahely egy szilárd hátterű cégcsoportnál
Munkahelyi extrák
- Parkoló
Céginformáció
- A SAFRAM egy több mint 50 éve alapított nemzetközi közúti szállítmányozási és logisztikai cég, amely több mint 12 éve működik Budapesten.
Az irodánk a BILK Logisztikai Központban található (HU-1239 Budapest XXIII. Kerület) és jelenleg 25 munkatársat foglalkoztat, mindenféle szállítással kapcsolatos feladatot ellátva.
Jelentkezés módja
Kérjük, küldje el nekünk fényképes önéletrajzát a bérigényével.
Az interjú angol nyelven történik.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése