WORKSTER LDA logo

Németül beszélő e-kereskedelmi ügyféltanácsadó

Állás részletei

  • Cég neve

    WORKSTER LDA

  • Munkavégzés helye

    Országosan bárhonnan pályázható

  • Fizetés

    Bruttó 600e - 750e Ft havi bér
    Számolja ki a nettó fizetést bérkalkulátorunkkal! Bérkalkulátor
  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Több műszak
  • Biztosított eszközök

    • Workstation
    • Desktop PC
    • Headset
  • Elvárások

    • Német felsőfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Általános iskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

A Workster az egyik legjelentősebb vezető Outsourcing / BPO tanácsadó céggel partnerségben, németül beszélő e-kereskedelmi ügyféltanácsadókat keres. A munka teljes mértékben otthonról végezhető, bárhonnan Magyarországról.

Az Ön feladatai lesznek

  • Kezelje a bejövő kapcsolatokat különböző csatornákon keresztül (élő csevegés, e-mail, üzenetek, kapcsolatfelvételi űrlapok) az e-kereskedelmi platform felhasználóitól megrendeléseikkel / kérdéseikkel kapcsolatban, miközben kiváló ügyfélszolgálatot nyújt
  • Segítse az ügyfeleket kérdéseikkel, kéréseikkel vagy megrendeléseikkel azáltal, hogy megfelelően, teljes mértékben és pontosan adja meg az adatokat a támogatási eszközökben
  • Oldja meg az ügyfélesetet és támogassa az online megrendeléseket időben
  • Magas szintű professzionalizmus fenntartása az ügyfelekkel, pozitív kapcsolat kialakítása minden kapcsolatfelvétellel
  • Legyen naprakész a termékismeretekkel kapcsolatban, és értesüljön a vállalati/ügyfélirányelvek változásairól
  • Azonnal kezelje vagy eszkalálja a gyanított vagy felismert ügyfélproblémákat a meghatározott eljárások szerint
  • A fő teljesítménymutatók (KPI-k) elérése a kiváló minőség megőrzése mellett
  • Bármely további ad hoc feladat, amely hozzájárulhat az ügyfél jobb kiszolgálásához a KPI minőségével vagy javításával

Elvárások

Az Ön képesítései

  • C1 szintű német nyelvtudás, szóban és írásban egyaránt
  • Magyar TAJ kártya, adószám és lakcímkártya
  • Legalább 6 hónapos tapasztalat a német nyelvű hangtámogatásban, ideális esetben az ügyfélszolgálatban / contact centerben
  • Jelenleg Magyarországon tartózkodik
  • Kiváló kommunikációs és interperszonális készségek (mind szóban, mind írásban)
  • Képes jól kommunikálni mind a belső mind a külső ügyfelekkel
  • Ügyfélközpontú, barátságos és professzionális módon, az ügyfelek aggodalmainak megértése
  • Képesség a gyors tempójú környezetben való működésre és alkalmazkodásra
  • Magas érzelmi intelligencia és puha készségek, amelyek képesek kiszolgálni a nagy horderejű ügyfeleket
  • Kiváló megértési és problémamegoldó készség
  • Technikai hozzáértés / számítógépes ismeretek, tapasztalat az MS Office alkalmazások használatában
  • Tapasztalat több rendszerből álló környezetben

Amit kínálunk

Az ajánlat

  • Kiváló javadalmazási csomag tapasztalat, készségek és teljesítmény alapján
  • Több műszakos beosztás: Hétfőtől vasárnapig - heti rotációban 6 és 24 óra között, 8 óra munka, heti 5 alkalommal
  • Cafeteria 22000 Ft értékben
  • Otthoni munkavégzési juttatás körülbelül 50 EUR
  • Állandó foglalkoztatás
  • Magán egészségbiztosítás a munkavállaló és az eltartottak számára
  • Dinamikus és kreatív csapat pozitív és barátságos légkörrel
  • Útmutatás és eszközök a képességei teljes kibontakoztatásához

Jelentkezés módja

Apply to this job without a CV!


Álláshirdetés jelentése