NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság logo

Műszaki folyamat koordinátor

Állás részletei

  • Cég neve

    NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság

  • Munkavégzés helye

    Budapest 14. kerület, Róna utca 54-56.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
    • Sport támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Műszaki folyamat koordinátor

Légy részese egy összetartó, együttműködő csapatnak, ahol nincsen két egyforma nap! Szakértőként napi kihívásokkal teli feladatok várnak rád, és lehetőséged van részt venni izgalmas feladatokban, projektekben. Ha rendelkezel IT területen tapasztalattal, és szeretnél hozzájárulni a közigazgatás informatika fejlődéséhez, csatlakozz hozzánk!

Feladatok:

  • Üzemeltetési terület napi gördülékeny működésének biztosítása,
  • Műszaki, üzemeltetési in-house komplex feladatok koordinációja, munkacsoport irányítása, és aktív részvétel projektekben (például géptermi költöztetés vagy operációs rendszer verzióváltás),
  • Az üzemeltetési területen felmerülő problémák azonosítása és megoldási javaslatok kidolgozása
  • Műszaki-szakmai-stratégiai támogatás nyújtása az üzemeltetési terület számára
  • Döntéselőkészítő dokumentációk, prezentációk, riportok előkészítése, gazdasági és műszaki adatok elemzése.

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség, preferáltan informatikai vagy mérnöki területen
  • Legalább 3-5 év releváns szakmai tapasztalat nagyvállalati környezetben
  • Naprakész ismeretek az IT és Telekommunikáció fejlődési technológiái terén
  • Kiváló szervező- és kommunikációs készség
  • Párhuzamosan futó feladatok hatékony kezelése
  • Fejlett problémafelismerő és megoldó képesség

Előnyt jelent:

  • Közigazgatási informatikában szerzett tapasztalat
  • Projektvezetési és szolgáltatásnyújtási/fejlesztési módszertani ismeretek.
  • Közbeszerzési eljárásban szerzett gyakorlat.

Mit kínálunk:

  • Heti 2-3 nap home office lehetősége vár,
  • Széles körű magánorvosi és egészségügyi ellátásokat biztosító egészségbiztosítást nyújtunk,
  • Izgalmas projektekben vehetsz részt,
  • Széles körű, folyamatosan bővülő elemeket tartalmazó cafetéria keretet biztosítunk,
  • All You Can Move, aktív sportélet, biciklibarát munkahely vár,
  • Belső ajánlói programot működtetünk, melyben díjazzuk munkatársaink ajánlásait.

 

Alkalmazás feltétele:

  • Belépés után nemzetbiztonsági átvilágítás szükséges


Munkavégzés helye

  • Budapest 14. kerület, Róna utca 54-56.

Álláshirdetés jelentése