Állás részletei
-
Cég neve
Raktárszerviz Kft.
-
Munkavégzés helye
Hibrid • 1165 Budapest, Újszász utca -
Egyéb juttatások
- Mobiltelefon
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Angol középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- Árajánlatok elkészítése Word formátumban a technikusok/értékesítő által végzett helyszíni felmérések alapján
- Költségkalkulációk készítése Excelben
- Kapcsolattartás hazai és külföldi beszállítókkal ajánlatkérés, rendelés vagy egyeztetés céljából
- Napi szintű egyeztetés a projektért felelős értékesítő kollégákkal
- A megnyert munkák adminisztrálása a vállalati rendszerben: adatok rögzítése, anyagrendelés, alvállalkozók megrendelése
- A felülvizsgálatok dokumentálása és az ezek alapján szükséges árajánlati anyaglisták elkészítése
- A projektmenedzsment előkészítése: zökkenőmentes átadás biztosítása a kivitelezési szakaszhoz
Elvárások
- Magabiztosan kezeled az Excel és Word programokat.
- Szeretsz precíz, adminisztratív munkát végezni és átlátni a folyamatokat
- Van tapasztalatod a műszaki adminisztrációban
- Nem riadsz vissza a műszaki jellegű leírásoktól (állványrendszerekről kapsz betanítást)
- Jól kommunikálsz szóban és írásban, akár angol nyelven is (külföldi beszállítók miatt)
- Tudsz szorosan együttdolgozni a kollégákkal
Előnyt jelent
- AutoCAD ismerete
- Raktári állványrendszerekben szerzett tapasztalat
Amit kínálunk
- megfelelő bérezés + éves bónusz
- szabad hétvége
- Stabil, kiszámítható munkahely egy családias hangulatú cégnél
- jogtisztán bejelentett bér
- kiemelt fizetés
- Részben rugalmas munkavégzés (egyeztethető home office lehetőség)
- Céges kávé
- Baráti hangulatú- közvetlen kicsi csapat
- Későbbi előre lépési- fejlődési lehetőség
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Kávézó
- Parkoló
Céginformáció
A Raktárszerviz Kft. egy magyar tulajdonban lévő, dinamikusan fejlődő vállalkozás, amely raktári állványrendszerek telepítésére, javítására, karbantartására és felülvizsgálatára specializálódott. Ügyfeleink jellemzően ipari, logisztikai vagy kereskedelmi cégek, akik számára megbízható, biztonságos és hosszú távon fenntartható tárolási megoldásokat kínálunk.
Cégünk a gyakorlatban is működő, biztonságos raktározási rendszerek kialakítására helyezi a hangsúlyt. A munkánk során nemcsak az új állványrendszerek kivitelezésében veszünk részt, hanem a már meglévő rendszerek állapotfelmérését, javítását és időszakos felülvizsgálatát is végezzük – a vonatkozó szabványoknak és előírásoknak megfelelően.
A csapatunk technikusokból, értékesítőkből és irodai háttérmunkatársakból áll – a siker kulcsa nálunk az együttműködés, az átlátható munkafolyamatok és a precizitás. Fontos számunkra a szakmaiság, a gyors reagálás és a hosszú távú ügyfélkapcsolatok kiépítése.
Mi nem csak „állványokat szerelünk” – mi biztonságos, átgondolt raktári működést biztosítunk.
Cégünk a gyakorlatban is működő, biztonságos raktározási rendszerek kialakítására helyezi a hangsúlyt. A munkánk során nemcsak az új állványrendszerek kivitelezésében veszünk részt, hanem a már meglévő rendszerek állapotfelmérését, javítását és időszakos felülvizsgálatát is végezzük – a vonatkozó szabványoknak és előírásoknak megfelelően.
A csapatunk technikusokból, értékesítőkből és irodai háttérmunkatársakból áll – a siker kulcsa nálunk az együttműködés, az átlátható munkafolyamatok és a precizitás. Fontos számunkra a szakmaiság, a gyors reagálás és a hosszú távú ügyfélkapcsolatok kiépítése.
Mi nem csak „állványokat szerelünk” – mi biztonságos, átgondolt raktári működést biztosítunk.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
