Állás részletei
-
Cég neve
Nagytarcsai Polgármesteri Hivatal
-
Munkavégzés helye
2142 Nagytarcsa, Rákóczi utca 4.
-
Egyéb juttatások
- Étkezési jegy
- Cafeteria
- Munkába járás támogatás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 5-10 év tapasztalat
- Főiskola
Állás leírása
Feladatok
A műszaki csoport munkájának koordinálása, ellenőrzése, döntéselőkészítés. Beruházásokkal, településüzemeltetési feladatokkal, építési ügyekkel kapcsolatos feladatok ellátása. Az 1988.évi l. törvényben nevesített hatáskörök gyakorlásával kapcsolatos feladatok (közútkezelői, munkakezdési hozzájárulások kiadása, gépjármű út csatlakozásokkal kapcsolatos ügyintézés) ellátása, koordinálása Telekalakítási ügyekkel kapcsolatos szakhatósági feladatokkal összefüggő döntések előkészítése. Önkormányzati utak építésével kapcsolatos ügyek intézése. Önkormányzat uniós, hazai forrású és önerős építési, felújítási projektjeinek adminisztrációs (pályáztatási, tervezési, kivitelezési) folyamatainak koordinálása, ügyintézés követése, ellenőrzése, betartva a vonatkozó szabályozásokat, szabványokat. Képviselő-testületi és bizottsági, hatáskörébe tartozó ügyek előterjesztéseinek elkészítése. Részvétel a képviselő-testületi, bizottsági üléseken.
Elvárások
- Magyar állampolgárság
- Cselekvőképesség
- Büntetlen előélet
- egyetemi, vagy főiskolai általános műszaki (mérnöki) képesítés
- Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (Word, Excel),
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatásának vállalása
- Legalább 3 év vezetői tapasztalat,
- Legalább 5 év szakmai tapasztalat
Előnyt jelent
- Közigazgatási/jogi szakvizsga
- közigazgatásban szerzett – legalább 1-3 év szakmai tapasztalat
- Nagytarcsai lakhely
Amit kínálunk
- teljes munkaidős foglalkoztatás
- határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
- széles spektrumú műszaki munkakör
- cafetéria
- ruházati költségtámogatás
- munkába járás 100 % bérlet, személygépkocsi esetén 30 Ft/km
- étkezési támogatás
Munkahelyi extrák
- Parkoló
Céginformáció
Költségvetési szerv - Önkormányzat - Polgármesteri Hivatal
Jelentkezés módja
Pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- 87/2019.(IV.23.) Korm.rendelet 1. sz. melléklet szerinti szakmai önéletrajz
- végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata
- 30 napnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
- nyilatkozat arról, hogy a pályázati dokumentációt a véleményezők és döntéshozók megismerhetik
- nyilatkozat arról, hogy a pályázó nem áll cselekvőképességet érintő gondnokság alatt
- nyilatkozat arról, hogy a pályázó a vagyonnyilatkozat-tételt vállalja