Provident Pénzügyi Zrt. logo

Munkavédelmi szakértő

Állás részletei

  • Cég neve

    Provident Pénzügyi Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Fizetés

    Bónusz
  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Rugalmas munkaidő
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

A Provident Pénzügyi Zrt. Veszteségmegelőzési területének szakértői csapatába keressük új kollégánkat

Munkavédelmi szakértő

pozícióba.

 

Munkavédelmi szakértőként feladatod a biztonságos munkakörnyezet kialakítása és megtartása a Provident munkavállalói számára; a munkabalesetek minimalizálása a helyi szabályozások, törvények folyamatos nyomon követése, betartása és betartatása mellett.

 

Mi vár Rád a Providentnél?

Stabil és innovatív nemzetközi, de mégis családias környezetben dolgozunk otthonról és az irodából egyaránt. Fontos számunkra a rugalmasság, így a munkarendünk egyensúlyban van a magánéletünkkel. Közösségünk rendkívül összetartó és támogató, bármikor számíthatunk egymásra. Odafigyelünk dolgozóink megbecsülésére, jóllétére, egészségére, melyet széleskörű és Munkatársaink igényeire szabott juttatási csomaggal ismerünk el: egészségbiztosítás, bónuszrendszer, szakmai képzések, tréningek, belső vállalati programok, sportolási lehetőség.

Amiben számítunk szakértelmedre:

  • Munka-, tűz- és egészségvédelemmel kapcsolatos tevékenységének összefogása, irányítása;
  • ISO45001 szabvány szerinti irányítási rendszer fejlesztése, üzemeltetése és karbantartása;
  • Munkavédelmi incidensek és balesetek kivizsgálása;
  • Munkavédelemmel kapcsolatos kockázatok statisztikai elemzése;
  • Javaslattétel a megelőzésre és a munkavédelmi kockázatok csökkentésére;
  • Nemzetközi munkavédelmi kezdeményezésekben részvétel és azok lokális szinten történő bevezetésének összefogása, irányítása.

Amire szükséged lesz a pozíció betöltéséhez:

  • Felsőfokú szakirányú végzettség,
  • 1-2 éves munkavédelmi területen szerzett szakmai tapasztalat,
  • Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban,
  • Kiváló kommunikációs és hatékony prezentációs készség,
  • Strukturált gondolkodás és elemzői készség.

Előnyt jelent:

  • NEBOSH vizsga,
  • ISO45001 belső auditori, vagy auditori végzettség.

Amit biztosítunk számodra:

  • Alapbér mellett teljesítmény alapú éves bónusz;
  • cafeteria; egészségbiztosítási szolgáltatás;
  • laptop, mobiltelefon;
  • heti 3 nap otthoni munkavégzési lehetőség;
  • stabil hátterű munkahely magyar és nemzetközi jelenléttel;
  • támogató, együttműködő, jó hangulatú közösség;
  • rugalmas munkaidő;
  • változatos, önálló feladatok, új kihívások;
  • fejlődési és továbbképzési lehetőségek;
  • nyitottság új ötletekre, hatékonyságnövelő javaslatokra;
  • professzionális, modern irodai környezet.

Állás, munka területe(i):

  • Gyártás, Termelés
  • Munka-, Egészségvédelem, Biztonságtechnika

Jelentkezés módja

Jelentkezni lehet a lenti „Jelentkezem” gombra kattintva.