Securimaster Protect Plusz Kft. logó

Munkaügyi adminisztrátor

Állás részletei

  • Cég neve

    Securimaster Protect Plusz Kft.

  • Munkavégzés helye

    Gyöngyös
  • Fizetés

    Br. 616e Ft havi bér
    Számolja ki a nettó fizetést bérkalkulátorunkkal! Bérkalkulátor
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Szakmai tréningek
    • Munkába járás támogatás
    • Élet- és balesetbiztosítás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

A Securimaster Protect Plusz Kft. több évtizedes tapasztalattal nyújt megbízható és magas színvonalú szolgáltatásokat partnereinek a vagyonvédelem területén. Stabil és folyamatosan fejlődő vállalatként kiemelt figyelmet fordítunk munkatársaink szakmai támogatására és hosszú távú elköteleződésére.

Társaságunk munkaügyi adminisztrátor munkakörbe keres új kollégát gyöngyösi fiókirodánkba, aki precíz munkavégzésével és szakmai elhivatottságával hozzájárul csapatunk sikeréhez.

Feladataid lesznek:

  • Adminisztratív és személyügyi nyilvántartások kezelése, naprakészen tartása
  • Munkaviszony létesítéséhez, módosításához és megszüntetéséhez kapcsolódó dokumentációk elkészítése
  • Szolgáltatási szerződésekhez tartozó adminisztráció, irattárazás
  • Havi jelenléti ívek, béradatok előkészítése és továbbítása
  • Kapcsolattartás területi vezetőkkel, projektvezetőkkel és központi adminisztrációval
  • Eszköz- és anyagbeszerzések előkészítése, nyilvántartások vezetése
  • Havi statisztikák, jelentések összeállítása

Elvárások

  • Precíz, pontos munkavégzés jellemez
  • Jól kommunikálsz és könnyedén kezeled a sokszínű helyzeteket
  • Felhasználói szinten, magabiztosan kezeled a számítógépet (MS Office programok ismerete, különösen az Excel)
  • Legalább középfokú végzettséggel, és 1 év hasonló munkakörben szerzett szakmai tapasztalattal rendelkezel
  • Önállóan is megállod a helyed, de szívesen dolgozol csapatban

Amit kínálunk

  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy megbízható vállalatnál
  • Határozatlan idejű, heti 40 órás alkalmazotti jogviszonyt
  • Modern irodai környezet
  • Változatos, sokszínű feladatkört
  • Próbaidőt követően a Társaságunk alkalmazottjait szociális, illetve béren kívüli juttatásokkal (pl. születési támogatás, törzsgárda elismerés, nyelvvizsga pótlék) támogatjuk.
  • A munkavégzés laptopot és telefont biztosítunk
  • Fejlődési lehetőséget és szakmai támogatást nyújtunk

Jelentkezés módja

Amennyiben felkeltette érdeklődésedet a pozíció, kattints a Jelentkezem gombra és csatold fényképes szakmai önéletrajzodat részünkre.


Álláshirdetés jelentése