Contemporary Amperex Technology Hungary Kft. logó

Munkaruha- és Raktárgazdálkodási Koordinátor

Állás részletei

  • Cég neve

    Contemporary Amperex Technology Hungary Kft.

  • Munkavégzés helye

    CATL Inpark - Debrecen, FJ86+5R, 4002
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
  • Elvárások

    • Angol felsőfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
  • A munkaruhák napi szintű kezelése: igénylés, kiadás, mosás és karbantartás, fizikai raktár rendben tartása;
  • Tisztatéri ruházat esetében egységes tisztítási folyamatok kidolgozása és bevezetése a gyári tisztasági előírásoknak megfelelően;
  • A tisztatéri ruházat napi működésének felügyelete: mosás, kiadás, veszteségkövetés és utánpótlás biztosítása;
  • Az adminisztratív raktár kezelése: be- és kiáramló tételek nyilvántartása, készletellenőrzések, valamint a nyilvántartások és a tényleges készlet egyeztetése;
  • Irodaszerek beszerzése, készletkezelése és kiadása, a költségek kontrollálása és a folyamatos ellátás biztosítása;
  • A raktár biztonságának felügyelete rendszeres ellenőrzésekkel és a megfelelő tárolási előírások betartatásával;
  • Napi adminisztratív költségek kezelése, pontos nyilvántartások vezetése, a költségjelentések és kifizetések időben történő teljesítése, valamint a költségvetési folyamatok támogatása.
  • Rendelkezel legalább alapszakos diplomával bármely szakterületen;
  • Magabiztosan kommunikálsz angolul (írásban és szóban);
  • Precíz, felelősségteljes vagy, és önállóan is képes vagy feladatokat ellátni;
  • Kiváló szervezési, koordinációs és kommunikációs készségekkel rendelkezel;
  • Jártas vagy irodai szoftverek és ERP rendszerek használatában.
  • Szeretsz és tudsz több osztállyal együttműködni a közös célok érdekében;
  • Vállalod a debreceni jelenléti munkavégzést.
  • Mandarin nyelvtudás.;
  • Tapasztalat raktár- vagy készletgazdálkodásban;
  • Jártasság adminisztratív költségek kezelésében;
  • Alapvető adatelemzési készségek a riportok és folyamatoptimalizálás támogatására.
  • Bónusz: Évente két bónusszal jutalmazzuk a munkád;
  • Cafeteria (szép kártya): Havonta járó cafetéria juttatás, amelyet szabadon felhasználhatsz szabadidős vagy kulturális kiadásaidra;
  • Támogatott étkezés: Napi egy főétkezésed árának felét átvállaljuk – magyar és kínai menüből is választhatsz, hogy mindig legyen miből erőt merítened;
  • Munkába járás támogatása: Céges busz vagy üzemanyag-támogatás, hogy minden nap gördülékenyen érj el minket;
  • Dolgozói ajánlói program: Te ajánlasz, mi fizetünk;
  • Képzések: Belső képzéseket biztosítunk a szakmai fejlődésed támogatására.

Álláshirdetés jelentése