MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. logó

Modulgazda / Product Owner B2B ügyfél- és számlázási megoldások

Állás részletei

  • Cég neve

    MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1023 Budapest, Árpád fejedelem útja 26-28.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárt technológiák

    • CRM MS OFFICE SAP
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

A több mint 19 ezer munkavállalót foglalkoztató MVM csoport a hazai energetikai szolgáltatások minden területén jelen van, hogy Magyarország energiaellátása folyamatos és biztonságos legyen.


Az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. biztosítja a folyamatos és biztonságos földgáz-és áramszolgáltatást hazánkban 4,2 millió lakossági ügyfelének. Ezen kívül több mint 55 ezer üzleti partnerének szabadpiaci villamosenergia- és földgáz-kiskereskedője.
Ha van tapasztalatod üzleti oldali folyamatfejlesztésben, nem riadsz vissza a komplex rendszerektől (pl. Salesforce, SAP ISU, S/4HANA), és szívesen dolgoznál egy olyan csapatban, ahol az ügyfélkiszolgálás és számlázás fejlesztése valódi hatással bír, akkor jelentkezz hozzánk!


  • Üzleti igények összegyűjtése, rendszerezése, dokumentálása, és ezek egyeztetésére az IT-val
  • Az ügyfélszolgálati és értékesítési csapat érdekeinek közvetítése a fejlesztések során
  • A B2B ügyfélkiszolgálás és számlázás fejlesztéséhez kapcsolódó üzleti szempontok képviselete
  • Rendszerek és folyamatok javítása: okok feltárása és javaslattétel a megoldásra
  • A projektekben való aktív részvétel: specifikációk egyeztetése, tesztelés, üzleti oldali jóváhagyás
  • Az üzleti felhasználók támogatása a rendszerek hatékony használatában
  • Felsőfokú végzettség
  • Több, mint 5 éves szakmai tapasztalat
  • Legalább 3 éves tapasztalat az alábbi területek valamelyikén: termékmenedzser, termékfejlesztő, konzultáns, folyamatszervező, CRM menedzser, business analyst
  • MS Office magas szintű ismerete
  • Folyamatszemlélet
  • Angol nyelv középfokú ismerete
  • Hatékony kommunikáció, jó prezentációs képesség
  • Proaktivitás, ügyfélközpontúság
  • versenyképes bér
  • teljesítmény alapján prémium vagy bónusz
  • folyamatos szakmai fejlődési lehetőségek (tréningek, konferenciák)
  • széles körű béren kívüli juttatási csomag (cafeteria, egészségbiztosítás, kockázati balesetbiztosítás)
  • üdülési, sportolási lehetőségek, rendezvények
  • mobilitási támogatás
  • kiemelkedő teljesítmény jutalmazása
  • rugalmas munkaidő
  • vállalati szabadidős és szakmai rendezvények
  • Számlázási folyamatfelügyeletben szerzett tapasztalat
  • Online ügyfélszolgálati rendszer kezelésében szerzett tapasztalat
  • SAP ISU, S4 HANA, SalesForce CRM rendszer ismerete
Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.

Álláshirdetés jelentése