MultiContact Consulting Kft logo

Menedzser asszisztens

Állás részletei

  • Cég neve

    MultiContact Consulting Kft

  • Munkavégzés helye

    Rugalmas munkavégzési hely - Budapest

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Cafeteria
    • Nyelvtanulás támogatása
    • Munkába járás támogatás
    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Monitor (1 db)
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Ügyvezető teljes körű személyi asszisztenciája;
  • Az Ügyvezető napi és szakmai munkájának támogatása, segítése és az általa meghatározott projektekben való részvétel;
  • Ügyviteli és egyéb adminisztrációs feladatok koordinálása és ellátása;
  • Vezetői értekezletek, találkozók, tárgyalások előkészítése, megszervezése;
  • A határidők egyeztetése, ellenőrzése, nyilvántartása, szükség esetén intézkedés kezdeményezése.
  • Döntéselőkészítő anyagok összeállítása;
  • Az Ügyvezető számára utazások lebonyolításában, szervezésében való aktív részvétel;
  • Adminisztratív jellegű adatok folyamatos feldolgozása, adatszolgáltatás elkészítése a vezető számára.
  • Kapcsolattartás a felsővezető külső és belső partnereivel, belső szervezetekkel.

Elvárások

  • Középfokú végzettséggel rendelkezel;
  • Gyakorlott MS Office felhasználó vagy;
  • 1-3 év hasonló területen szerzett szakmai tapasztalattal rendelkezel;
  • A feladataidat pontosan és precízen hajtod végre;
  • Képes vagy önállóan, proaktívan munkát végezni.

Előnyt jelent

  • Felsőfokú végzettséggel rendelkezel;
  • Társalgási angol nyelvtudás birtokában vagy;
  • Jegyzőkönyv elkészítésében jártas vagy.

Amit kínálunk

  • Stabil anyagi háttérrel rendelkező vállalat tagja lehetsz, határozatlan munkaviszony keretében;
  • Támogató vezetőség és összetartó csapat vesz körül;
  • Visszajelzést adunk az elvégzett munkáddal kapcsolatban;
  • Modern és igényes munkakörnyezetben telnek napjaid.

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A MultiContact Consulting Kft. immáron több, mint 20 éve jelen van a hazai munkaerőpiacon. Szolgáltatási kínálatunk az évek során folyamatosan bővült, így ma már minden olyan elemet tartalmaz, amely a klasszikus vezetési, igazgatási illetve az informatikai szakértői szolgáltatás tárgykörébe tartozik. Örömmel tölt el bennünket, hogy egyre bővülő ügyfélkörünk egyre összetettebb projektekkel bíz meg bennünket, elismerve dinamikusan fejlődő csapatunk hozzáállását és szakmai sikereit.

Jelentkezés módja

A „ Jelentkezem” gombra kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát bérigény megjelölésével!


Álláshirdetés jelentése