4iG Nyrt. logo

Menedzser asszisztens

Állás részletei

  • Cég neve

    4iG Nyrt.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

4iG Nyrt.
A budapesti központtal működő, magyar többségi tulajdonosi hátterű 4iG Nyrt. Magyarország és a nyugat-balkáni régió távközlési- és informatikai piacának meghatározó cégcsoportja, a tudásalapú, digitális gazdaság egyik vezető vállalata. A Budapesti Értéktőzsdén jegyzett tőkepiaci társaság friss és innovatív szemlélete, valamint magyarországi piacvezető informatikai rendszerintegrátor pozíciója a régió digitális átalakulásának vezető lakossági- és üzleti szolgáltatójává emeli a cégcsoportot. A telekommunikációs, valamint informatikai piac változásainak és igényeinek megfelelve a vállalatcsoport folyamatosan bővíti szolgáltatásait, szakemberállományát és portfólióját. Ha Te is úgy érzed, hogy szívesen része lennél egy jó csapatnak, foglalkoztatnak az innovatív megoldások, mindenképp nálunk a helyed!

Menedzser asszisztens

KÖZÖS CÉLJAINK MEGVALÓSÍTÁSÁHOZ AZ ALÁBBIAKBAN SZÁMÍTUNK RÁD

  • Vezetők, igazgatók munkájának napi támogatása, asszisztencia ellátása, naptárak kezelése, vezetői értekezletek, találkozók, tárgyalások előkészítése, megszervezése
  • Érkező vendégek fogadása, partnerekkel való kapcsolattartás, utazásszervezés
  • Üzleti vendéglátáshoz kapcsolódó feladatok ellátása, catering rendelés és bekészítés
  • Iroda működésével kapcsolatos adminisztratív feladatok elvégzése, határidők kezelése
  • Szabadságnyilvántartás és naptár vezetése, jelenléti ív kezelése szükség esetén
  • Társosztályokkal való szoros együttműködés a felmerülő feladatokkal kapcsolatban
  • Szerződések kezelése, rendszerezése, aláírások begyűjtése
  • Postázás és iktatás

AMI SZÜKSÉGES LESZ AZ EREDMÉNYES MUNKÁDHOZ

  • Felsőfokú végzettség
  • 3-5 éves releváns szakmai tapasztalat
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Kiváló időgazdálkodási és problémamegoldó készség
  • Önálló, gyors és precíz munkavégzés
  • Strukturált gondolkodásmód, multitasking képesség
  • Elhivatottság a szakma iránt
  • MS Office alkalmazások magas szintű ismeret

AMINEK MÉG ÖRÜLÜNK

  • Döntés-előkészítő anyagok összeállításában tapasztalat

AMIVEL VÁRUNK TÉGED

  • Magyarországon egyedülálló projektekben vehetsz részt
  • Fejlődési- és karrierlehetőséget biztosítunk, akár új területek megismerésével is
  • Fontosnak tartjuk, hogy a szakmai képzések minél szélesebb palettáját kínáljuk Neked
  • Változatos feladatokon keresztül betekintést nyerhetsz a kkv-k, a multinacionális cégek és az államigazgatás világába is
  • Magyarország egyetlen DELL Enterprise szervizeként biztosítjuk a megfelelő technikai eszközöket a mindennapi munkavégzésedhez
  • Segítünk és támogatunk a szervezet megismerésében és a csapatba való beilleszkedésben

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Recepciós
  • Személyi asszisztens
  • Jog, Jogi tanácsadás
  • Jogi asszisztens, Adminisztratív munkatárs

Jelentkezés módja

Jelentkezés

Álláshirdetés jelentése