Állás részletei
-
Cég neve
4iG Nyrt.
-
Munkavégzés helye
Budapest
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok
- 3-5 év tapasztalat
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
4iG Nyrt.
A budapesti központtal működő, magyar többségi tulajdonosi hátterű 4iG Nyrt. Magyarország és a nyugat-balkáni régió távközlési- és informatikai piacának meghatározó cégcsoportja, a tudásalapú, digitális gazdaság egyik vezető vállalata. A Budapesti Értéktőzsdén jegyzett tőkepiaci társaság friss és innovatív szemlélete, valamint magyarországi piacvezető informatikai rendszerintegrátor pozíciója a régió digitális átalakulásának vezető lakossági- és üzleti szolgáltatójává emeli a cégcsoportot.
A telekommunikációs, valamint informatikai piac változásainak és igényeinek megfelelve a vállalatcsoport folyamatosan bővíti szolgáltatásait, szakemberállományát és portfólióját.
Ha Te is úgy érzed, hogy szívesen része lennél egy jó csapatnak, foglalkoztatnak az innovatív megoldások, mindenképp nálunk a helyed!
Menedzser asszisztens
KÖZÖS CÉLJAINK MEGVALÓSÍTÁSÁHOZ AZ ALÁBBIAKBAN SZÁMÍTUNK RÁD
- Vezetők, igazgatók munkájának napi támogatása, asszisztencia ellátása, naptárak kezelése, vezetői értekezletek, találkozók, tárgyalások előkészítése, megszervezése
- Érkező vendégek fogadása, partnerekkel való kapcsolattartás, utazásszervezés
- Üzleti vendéglátáshoz kapcsolódó feladatok ellátása, catering rendelés és bekészítés
- Iroda működésével kapcsolatos adminisztratív feladatok elvégzése, határidők kezelése
- Szabadságnyilvántartás és naptár vezetése, jelenléti ív kezelése szükség esetén
- Társosztályokkal való szoros együttműködés a felmerülő feladatokkal kapcsolatban
- Szerződések kezelése, rendszerezése, aláírások begyűjtése
- Postázás és iktatás
AMI SZÜKSÉGES LESZ AZ EREDMÉNYES MUNKÁDHOZ
- Felsőfokú végzettség
- 3-5 éves releváns szakmai tapasztalat
- Középfokú angol nyelvtudás
- Kiváló időgazdálkodási és problémamegoldó készség
- Önálló, gyors és precíz munkavégzés
- Strukturált gondolkodásmód, multitasking képesség
- Elhivatottság a szakma iránt
- MS Office alkalmazások magas szintű ismeret
AMINEK MÉG ÖRÜLÜNK
- Döntés-előkészítő anyagok összeállításában tapasztalat
AMIVEL VÁRUNK TÉGED
- Magyarországon egyedülálló projektekben vehetsz részt
- Fejlődési- és karrierlehetőséget biztosítunk, akár új területek megismerésével is
- Fontosnak tartjuk, hogy a szakmai képzések minél szélesebb palettáját kínáljuk Neked
- Változatos feladatokon keresztül betekintést nyerhetsz a kkv-k, a multinacionális cégek és az államigazgatás világába is
- Magyarország egyetlen DELL Enterprise szervizeként biztosítjuk a megfelelő technikai eszközöket a mindennapi munkavégzésedhez
- Segítünk és támogatunk a szervezet megismerésében és a csapatba való beilleszkedésben
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Recepciós
- Személyi asszisztens
- Jog, Jogi tanácsadás
- Jogi asszisztens, Adminisztratív munkatárs
Jelentkezés módja
Jelentkezés
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése