MVM Ügyfélkapcsolati Kft. logo

Medior ügyfélkapcsolati munkatárs - Sopron

Állás részletei

  • Cég neve

    MVM Ügyfélkapcsolati Kft.

  • Munkavégzés helye

    Sopron

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

MVM Ügyfélkapcsolati Kft.
Ha mindig örömmel válaszolsz a felmerülő kérdésekre, ha jó érzéssel tölt el, hogy segíthetsz másoknak, akkor köztünk a helyed. Megtanítunk rá, hogy a legnagyobb hazai energiaszolgáltató egyik soproni irodájában Te nyújthass segítséget az ügyfelek mindennapi problémáinak megoldásában!

Medior ügyfélkapcsolati munkatárs - Sopron

Feladatok

  • Személyes ügyfélszolgálatra érkezők kiszolgálása és a kapcsolódó adminisztráció ellátása
  • Egyedi igények teljes körű megoldása
  • Új szerződések megkötése, módosítási és megszüntetési igények kezelése
  • Fogyasztásméréssel, mérőkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása
  • Ügyfélbefizetések és POS terminál kezelése
  • Számlázással kapcsolatos kérdések megválaszolása
  • Ügyfélszolgálati IT rendszerek tesztelésében való aktív részvétel
  • Írásos megkeresésekre válaszok összeállítása
  • Kényelmi szolgáltatások ajánlása
  • Telefonos megkeresések kezelése, az elektronikus dokumentumkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása

Amit kérünk

  • Legalább középfokú végzettséggel, érettségivel rendelkezz
  • Empatikus légy, minden helyzetben megtaláld az ügyfél számára legjobb megoldást
  • Gyorsan tudj új információkat megtanulni és alkalmazni
  • Türelemmel tudd kezelni a párhuzamosan folyó feladatokat
  • Rendelkezz ügyfélszolgálati, ügyfélkapcsolati tapasztalattal
  • Legyen tapasztalatod összetett számítógépes vagy vállalatirányítási rendszerek használatában
  • Légy nyitott az újdonságokra, ne félj a kihívásoktól, új rendszerek megtanulásától és alkalmazásától
  • Légy rugalmas, hiszen öt hétköznapos munkaidőd az ügyfélszolgálat nyitvatartásához igazodik, ami heti négy szabad délutánt jelent
  • Vállald, hogy munkaerő-kölcsönzés keretén belül leszel foglalkoztatva

Előnyt jelent

  • Az SAP rendszert felhasználói szinten már ismered
  • NP2 rendszert felhasználói szinten már ismered
  • Az energetikai szektorban van már tapasztalatod

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Mert egy jó hangulatú, dinamikus csapat tagja lehetsz
  • Mert egy stabil nagyvállalat nyújt biztos alapot a karriered számára
  • Mert a munka változatos, de persze vannak benne rutin feladatok is
  • Mert alapbéren felül, széles körű béren kívüli juttatási csomagot kínálunk (cafeteria, egészségbiztosítás, kockázati balesetbiztosítás)
  • Mert elismerjük és díjazzuk a teljesítményedet (motivációs bér)
  • Mert teljes körű szakmai támogatást, képzést biztosítunk számodra
  • Irodáink könnyen megközelíthető helyeken vannak
  • Mert kedvezményes üdülési, sportolási lehetőségeket is igénybe tudsz venni

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Személyes ügyfélszolgálat

Álláshirdetés jelentése