MVM Ügyfélkapcsolati Kft. logo

Medior ügyfélkapcsolati munkatárs (Budapest és agglomerációja)

Állás részletei

  • Cég neve

    MVM Ügyfélkapcsolati Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest és agglomerációja

  • Egyéb juttatások

    • Egészségpénztár
    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
    • Élet- és balesetbiztosítás
    • Nyugdíjpénztár
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

MVM Ügyfélkapcsolati Kft.
A több mint 17 ezer munkavállalót foglalkoztató MVM csoport a hazai energetikai szolgáltatások minden területén jelen van, hogy Magyarország energiaellátása folyamatos és biztonságos legyen.

Medior ügyfélkapcsolati munkatárs (Budapest és agglomerációja)

Jelentkezés módja

Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.

Feladatok

  • Személyes ügyfél megkeresések kezelése az ügyfélszolgálati irodában, a beérkező igények fogadása és feldolgozása az SAP-ISU rendszerben
  • Az ügyfelek szerződéses igényeinek kezelése (költözés, adatváltozás, szerződés felmondás)
  • A számlázással kapcsolatos ügyek, reklamációk, igények rögzítése, számlakorrekciók elvégzése
  • Törzsadatok kezelése és karbantartása
  • Pénztári feladatok ellátása
  • A személyes ügyintézés során átvett dokumentumok, nyomtatványok iktatása

Amit kérünk

  • Legalább középfokú végzettséggel (érettségi) rendelkezel
  • Magabiztosan használod az MS Office csomagot
  • Vállalod, hogy munkaerő kölcsönzés keretein belül leszel foglalkoztatva
  • Ügyfélközpontú vagy és megoldás-orientált
  • Fontos számodra a minőségi munkavégzés
  • Nyitott, kommunikatív, empatikus személyiség vagy
  • Jó konfliktuskezelési képességgel rendelkezel
  • Rugalmasan tudsz alkalmazkodás a változásokhoz, nyitott vagy az újdonságokra

Előnyt jelent

  • Hasonló munkakörben, ügyfélkezelésben szerzett tapasztalat
  • SAP-ISU felhasználói szintű ismerete (képzést biztosítunk)

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Mert teljes körű szakmai támogatást és képzést biztosítunk
  • Mert egy összetartó, dinamikus csapat tagja lehetsz
  • Mert a teljesítményedet elismerjük (extra bónusz)
  • Mert szeléskörű juttatási csomagot ajánlunk: cafeteria, magán egészségbiztosítás, önkéntes nyugdíjpénztári és egészségpénztári hozzájárulás, kockázati élet- és balesetbiztosítás
  • Mert kedvezményes üdülési és sportolási lehetőségeket is igénybe tudsz venni
  • TÖBB MUNKATÁRSAT IS KERESÜNK, VÁRJUK JELENTKEZÉSEDET

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Személyes ügyfélszolgálat

Álláshirdetés jelentése