MVM Services Zrt. logo

Medior ingatlanfejlesztési szakértő

Állás részletei

  • Cég neve

    MVM Services Zrt.

  • Munkavégzés helye

    9027 Győr, Puskás Tivadar utca 37.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

MVM Services Zrt.
A több mint 17 ezer munkavállalót foglalkoztató MVM csoport a hazai energetikai szolgáltatások minden területén jelen van, hogy Magyarország energiaellátása folyamatos és biztonságos legyen.

Medior ingatlanfejlesztési szakértő

Jelentkezés módja

Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.

Feladatok

  • Az ingatlanüzemeltetési szempontú fejlesztésekre vonatkozó javaslattétel és bonyolítás, részvétel a létesítményüzemeltetési tevékenység feladataiban
  • Beszállítók és közreműködők pályáztatásának előkészítése és lebonyolítása, szerződéskötés és a szerződésben meghatározott feladatok teljesülésének nyomon követése
  • Kapcsolattartás a tervezőkkel, kivitelezőkkel, valamint az építésügyi és szakhatóságokkal és a beruházásokban közreműködik vagy érintett szervezeti egységekkel
  • A javításokhoz, karbantartásokhoz és beruházásokhoz kapcsolódó ajánlatok, tervek ellenőrzése, szakvélemények készítése
  • Mindennemű, az üzemeltetési és beruházási tevékenységgel kapcsolatos munkák ügyintézése, levelezések lebonyolítása, műszaki ellenőrzése
  • Az elkészült beruházások garanciális felülvizsgálatát lefolytatja, gondoskodik a jegyzőkönyvezett hiányok megszüntetéséról
  • Javaslatok készítése az állagmegóvásra, a műszaki színvonal folyamatos fenntartására
  • Felel a Társaságcsoport tulajdonában és/vagy használatában lévő ingatlanok folyamatos és biztonságos üzemeltetéséért, karbantartásáért, javíttatásáért és állagmegóvásáért
  • Részt vesz az ingatlanok hasznosítási lehetőségeihez kapcsolódó döntéselőkészítő anyagok elkészítésében
  • Vezeti és naprakészen tartja az ingatlanokhoz kapcsolódó nyilvántartásokat. Ezek alapján a rendszeres és eseti adatszolgáltatási kötelezettségeket teljesíti
  • Aktív részvétel az ingatlanokkal összefüggő szolgáltatási szerződések és számlák kezelésében, feldolgozásában az SAP rendszerben, a határidők szoros betartásával
  • CAPEX, OPEX tételek kezelése, figyelése, egyeztetés, aktív részvétel a tervezési folyamatban
  • Részt vesz különböző projektekben, azokban az ingatlangazdálkodás és üzemeltetés szakterületet képviseli, a projektben kapott feladatokat a megjelölt határidőre elkészíti

Amit kérünk

  • Legalább felsőfokú műszaki végzettség
  • Legalább 3 éves ingatlanüzemeltetési tapasztalat
  • Kiemelten fontos a magabiztos, haladó szintű MS Office alkalmazások használata
  • B kategóriás jogosítvány
  • Önállóság, megoldás-orientált hozzáállás

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőségek (tréningek, konferenciák)
  • Széles körű béren kívüli juttatási csomag (cafeteria, egészségbiztosítás, kockázati balesetbiztosítás)
  • Üdülési, sportolási lehetőségek, rendezvények
  • Kiemelkedő teljesítmény jutalmazása
  • Vállalati szabadidős és szakmai rendezvények

Állás, munka területe(i):

  • Építőipar, Ingatlan
  • Projektmenedzsment
  • Üzemeltető

Álláshirdetés jelentése