Shoprenter Kft. logó

Marketing és PR menedzser

Állás részletei

  • Cég neve

    Shoprenter Kft.

  • Munkavégzés helye

    Távmunka / Remote Opcionális iroda
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Munkába járás támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Monitor (1 db)
    • Windows
    • Headset
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok és
    • Magyar anyanyelvi szint
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

A Marketing és PR Menedzser pozíció célja, hogy az évről évre kijövő irányadó fejlesztéseink számára láthatóságot szerezzen az e-kereskedelmi piacon.
Ennek részeként több felelősségteljes feladatokban számítunk új kollégánkra:
  • Új funkciók bevezetésének marketingtámogatása:
    Felelős leszel az új termékfunkciók hazai piacra történő bevezetéséért, a teljes marketingstratégia és kommunikációs koncepció kidolgozásától a kampányok végrehajtásáig.
  • Kommunikációs kampányok tervezése és menedzselése:
    Megtervezed és koordinálod az ATL (pl. TV, rádió, outdoor) és BTL (pl. digitális, influencer, direkt marketing) csatornákon futó kampányokat, biztosítva az egységes és hatékony márkaüzenetet.
  • Események szervezése:
    Aktívan részt veszel rendezvények, sajtóesemények és partnertalálkozók koncepciójának kialakításában és lebonyolításában, hogy a Shoprenter minél szélesebb körben megjelenjen.
  • PR-megjelenések koordinálása:
    Gondoskodsz a sajtóban és online médiában való láthatóságról – cikkek, interjúk és egyéb megjelenések szervezésével és tartalmi előkészítésével.
  • Go-to-Market (GtM) stratégia megvalósítása:
    Szorosan együttműködsz a marketing-, értékesítési- és termékfejlesztési csapatokkal a termékek piacra vitelének folyamatában.
  • Sajtókapcsolatok kiépítése és ápolása:
    Proaktívan építed és gondozod a kapcsolatokat a média képviselőivel, véleményformálókkal és releváns iparági szereplőkkel, hogy a márka kommunikációja mindig célzott és hiteles legyen.

Elvárások

  • Több éves, releváns tapasztalat marketingkommunikációs, PR vagy márkamenedzsment területen – ideális esetben B2B környezetben.
  • Kampánytervezési és -menedzsment tapasztalat ATL és BTL csatornákon, beleértve digitális kampányokat, influencer együttműködéseket és eseménymarketinget is.
  • Erős PR és sajtókapcsolati háttér: tudod, hogyan működik a média, és van gyakorlatod cikkek, interjúk, sajtóanyagok előkészítésében és egyeztetésében.
  • Go-to-Market folyamatok ismerete: értesz ahhoz, hogyan kell egy új funkciót vagy terméket sikeresen bevezetni a piacra.
  • Kiváló kommunikációs és prezentációs készségek – magabiztosan képviseled a márkát belső és külső partnerek felé is.
  • Kapcsolatépítő szemlélet és proaktív hozzáállás: könnyen teremtesz kapcsolatot újságírókkal, partnerekkel, influencerekkel, és szereted kézben tartani a folyamatokat.
  • Stratégiai gondolkodás és projektmenedzsment tapasztalat: átlátod az összképet, de a részletekre is odafigyelsz.

Előnyt jelent

  • Ha van tapasztalatod e-kereskedelmi termékekkel.

Amit kínálunk

A Marketing csapat tagja leszel, szoros együttműködésben van a Product Teamekkel is. Azonban a legnagyobb pörgés közepette is odafigyelünk a következőkre:
  • Versenyképes juttatás: A fizetésedet együtt, a tapasztalataid alapján határozzuk meg. Kompenzációs csomagunk biztosítja, hogy tudj a fontos dolgokra fókuszálni. A fizetés mellett biztosítunk nyelvtanári, coaching támogatást, házon belüli masszőrt, sőt, még fodrászt is. Hozzáférsz továbbá több mint ezer tananyaghoz könyv, ebook, podcast és videó formájában.
  • Piacvezető termék: Több, mint 20.000 hazai webáruháznak segítettünk elindulni, és az ügyfeleink áruházain keresztül realizálódik a teljes magyar internetes kereskedelem több mint 15 százaléka.
  • Közvetlen csapat: Olyan vezetővel dolgozhatsz, aki naprakész szakmailag, nyitott, segítőkész és kifejezetten jól gondolkodik a világ dolgairól, nagyon inspiráló vele és mellette dolgozni! És ez igaz a Shoprenter 70 fős csapatára is, ami kivételesen elég nagy ahhoz, hogy sokszínű legyen, de még elég kicsi ahhoz is, hogy közvetlen, barátságos légkör legyen, ahol mindenki ismeri a másikat.
  • Csapatépítők: Aktívan teszünk a csapategység megteremtéséért. Rendszeresen szervezünk csapatépítő eseményeket: grillezés, pizzázás, könyvklub, táncos csapatbuli,  kirándulások, ahol garantált a jó hangulat. Ki ne érezné magát jól 70 intelligens, képzett fiatallal?
  • Fejlődési lehetőség: Rendszeresen szervezünk belső és külső tréningeket szakmai és soft skill témákban. Belépéskor egy átfogó, személyre szabott onboardingot tartunk számodra, hogy mielőbb belevághass a feladataidba. Lesz egy szakmai mentorod is, aki a rendszereink minden részletét megtanítja Neked. Betanulást követően is maximálisan odafigyelünk a kollégáinkra, rendszeresen 1on1 meetingeket tartunk, folyamatos mentorálást biztosítunk és havonta adunk visszajelzést munkádról.
  • Modern, kényelmes és nyugodt iroda:  Kényelmes, munkát és kikapcsolódást is támogató irodánkban nincs egész nap hangzavar, ami folyton kibillentene a munkából, de van lehetőség otthonról is dolgozni. Irodánk a debreceni Kassai úti irodaházban található, ahol kávé, tea, ásványvíz, gyümölcs, vitamin, fodrász és masszőr vár.

Munkahelyi extrák

  • Kávézó
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Kutyabarát
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Masszázs

Céginformáció

Segítünk a hazai vállalkozó szellemű embereknek webáruház tulajdonossá válni, majd eljutni a piacvezető webáruházig.

Ehhez pedig egy olyan e-kereskedelmi ökoszisztémát nyújtunk, amely itthon egyedülálló támogatást biztosít a kereskedőknek: magas funkcionalitású webáruház motor, rendszeres oktatások és konzultációk, szakértő portál, telepíthető külső alkalmazások, kiemelt ügyféltámogatás és Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi rendezvényének (Ecommerce Expo) megszervezése.

Alapértékeink - mert nem véletlenül vagyunk sikeresek
  • Always keep improving: Törekedj rá, hogy munkádat egyre okosabban, magasabb színvonalon végezd. Az önmagadba tett befektetés mindig jó hozammal jár. Ha odateszed magad, az meg fogja hozni a gyümölcsét, mert ezáltal tudsz előrelépni a szakmában vagy a ranglétrán.
  • Wow your customer: Legyen szó ügyféllel vagy kollégával való együttműködésről, igyekezz túlteljesíteni az elvárásokat. Törekedj mindig a 101%-ra, és minden interakcióddal igyekezz emlékezetes maradni. Egy kis plusz előregondolkodás, vagy adatgyűjtés és a másik fél úgy érzi, hogy olvastál a gondolataiban.
  • Efficient: Törekedj a hatékonyságra, azaz, hogy a lehető legkisebb ráfordítással a legnagyobb hatást érd el. Mérlegeld, hogy mikor kell a jó dolgokat csinálnod és mikor kell a dolgokat jól csinálnod.
  • Sweep floor: Légy szerény és dolgozz kitartóan. Az igazán sikeres emberek, csapatok mindig kitartásukkal emelkedtek ki a tömegből. Minden munkakörnek vannak kevésbé izgalmas részei, ezeket is mindig kellő gondossággal végezd.
  • Owner mentality: Legalább annyit kapsz a Shoprentertől, mint amennyit beleteszel. Ha látsz lehetőséget arra, hogy jobbá tehess valamit a cégen belül, akkor bátran szólj és segíts be. Mielőtt belevágsz valamibe, gondold át, hogy ezzel értékesebb céggé válik a Shoprenter? Ha igen a válasz, akkor hajrá!
  • Mutual respect: Légy őszinte és adj hasznos visszajelzéseket a többieknek. Tiszteletteljesen kommunikálj munkatársaiddal és az ügyfelekkel egyaránt akkor is, ha valamit máshogy gondolsz. Érkezz pontosan és felkészülten a megbeszélésekre.
  • Enjoy the game: Egy izgalmas iparágban büszkén dolgozunk és hiszünk abban is, hogy a munkahelyen is jól lehet érezni magunkat. Ezért törekedj arra, hogy minél több vidámságot és örömöt csempéssz a saját és környezeted életébe.

Jelentkezés módja

  1. Add be a jelentkezésed ezen az oldalon keresztül. A CV-dben mindenképpen legyen feltüntetve a fentebb írt követelményekhez illő szakmai tapasztalat.
  2. Önéletrajzod áttanulmányozzuk és ha úgy látjuk, hogy megfelelsz az elsődleges elvárásoknak, szervezünk veled egy rövid online találkozót.
  3. Ha a beszélgetéseken minden közös pontot megtaláltunk, küldünk Neked egy rövid tesztfeladatot. A tesztfeladat kiértékelését követően a legjobb kitöltőkkel szervezünk egy személyes találkozót.
  4. A személyes interjún a jövőbeli vezetőiddel fogsz találkozni. Ezen a beszélgetésen részletesen beszélgetünk rólad, szakmázunk és mi is mesélünk magunkról. 
  5. Ha minden kihívást teljesítettél és kölcsönös a szimpátia, akkor rövid időn belül ajánlattal fogunk jelentkezni. :)
  6. Ha elfogadod az ajánlatunkat, személyre szabott Onboarding folyamattal várunk.

Álláshirdetés jelentése