GVC GROUP Zrt. logo

Marketing és kommunikációs igazgató

Állás részletei

  • Cég neve

    GVC GROUP Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1117 Budapest, Buda-part tér 2.

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
    • Céges autó
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 5-10 év tapasztalat
    • Egyetem
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Stratégiai tervezés és végrehajtás:
    • felelős a vállalat üzleti céljaival összhangban álló marketing és kommunikációs stratégia kialakításáért és végrehajtásáért, beleértve márkaépítést, piaci pozicionálást és az értékesítésnövelési stratégiák támogatását, a vállalati üzenetek, a médiastratégia és a kríziskommunikáció tervezését,
    • cégcsoport stratégiai célkitűzéseit szolgáló projektfeladatokban való közreműködés.
  • Gazdálkodás, költségek kezelése:
    • marketing és kommunikációs költségvetés tervezése, kezelése, előrejelzése, ellenőrzése és optimalizálása.
  • Marketing és kommunikáció szervezése, irányítása és ellenőrzése:
    • piaci kutatások: támogatja a szolgáltatásmenedzsmentet az ügyfél és fogyasztói igények azonosításában, tipizálásában, a piaci trendek elemzésében, a termék/szolgáltatás fejlesztési folyamataiban, az ügyfél és fogyasztói elégedettség növelésében,
    • merchandising: az ide kapcsolódó tevékenységek támogatása a szolgáltatásmenedzsmenttel együttműködésben,
    • márkaépítés és menedzsment:
      • felügyeli a márka identitásának és üzenetének kialakítását, valamint annak konzisztenciáját a különböző marketingcsatornákon keresztül,
      • arculati elemek (logó, szlogen, vizuális stílus) fejlesztése és azok következetes használata minden kommunikációs csatornán,
    • kampánykezelés: tervezi és koordinálja a marketingkampányokat, beleértve az online és offline reklámtevékenységeket, a közösségi média kampányokat és az eseménymarketinget,
    • digitális marketing: felügyeli és aktívan részt vesz SEO/SEM feladatokban, az email marketingben és a közösségi média tevékenységben,
    • média és PR:
      • médiakapcsolatok, médiamegkeresések kezelése,
      • sajtóesemények szervezése,
      • sajtóközlemények, cikkek és blogbejegyzések készítése és terjesztése,
      • vállalatunk és iparágunk eseményeinek szervezése, koordinálása,
    • üzletfejlesztés és értékesítési támogatás: szorosan együttműködik az üzletfejlesztési és értékesítési csapattal a lead-generálási stratégiák kidolgozásában és az értékesítési célok elérésében,
    • mérés és elemzés: kialakítja a marketing és kommunikációs tevékenységek teljesítménymérését és elemzését, beleértve a ROI mérését és a kampányok hatékonyságának értékelését,
    • a kommunikációs leírások/protokollok és információs rendszer kidolgozása,
    • kommunikációs képzések tematikájának kidolgozása és a képzésekben való részvétel,
    • szoros együttműködés a vállalat vezetőivel és különböző szakterületekkel a kommunikációs célok és üzenetek összehangolásában,
    • a marketing és kommunikációhoz kapcsolódó szükséges infrastrukturális feltételek tervezése, igények összesítése, döntéselőkészítés,
    • szakterülethez kapcsolódó szerződéskötésekben való közreműködés,
    • vezetői információs rendszer kialakításában, bevezetésében és működtetésében való részvétel.
  • HR menedzsment:
    • a közvetlenül vagy közvetetten kapcsolódó munkavállalók motiválása és fejlesztése,
    • a munkatársak teljesítményének értékelése, visszajelzések,
    • képzések hatékonyságának elősegítése.
  • Biztonsági és fenntarthatósági előírások, szabványok betartása:
    • munkahelyi biztonsági előírások és a minőségi szabványok betartatásában való közreműködés,
    • környezetvédelmi előírások, illetőleg fenntarthatósági céloknak való megfelelés támogatása, biztosítása.
  • Ügyfélkapcsolatok:
    • kapcsolatok építése, ápolása a partnerekkel, ügyfelekkel és egyéb érdekelt felekkel,
    • ügyfélszolgálat támogatása.
  • Válságkezelés és kockázatmenedzsment:
    • válságkommunikációs tervek készítése és frissítése,
    • koordinálja a kommunikációs tevékenységet válsághelyzet esetén,
    • kockázatok azonosítása, értékelése és kezelése.

Elvárások

  • felsőfokú végzettség marketing, kommunikáció, üzleti adminisztráció vagy kapcsolódó területen,
  • legalább 3 éves vezetői tapasztalat,
  • legalább 5 éves gyakorlat szolgáltatásmarketingben, kommunikáció területén,
  • magas szintű vezetői és szervezőkészség,
  • kvalitás a csapatmunkára,
  • erős stratégiai gondolkodás, kreativitás és analitikus készség,
  • naprakész digitális és közösségi média ismeretek.

Előnyt jelent

  • vendéglátás, intézményi étkeztetés területén szerzett tapasztalat,
  • a szakterülethez kapcsolódó grafikai és más szerkesztőprogramok felhasználói szintű ismerete.

Jelentkezés módja

Amennyiben felkeltette érdeklődését álláspályázatunk, kérem a "jelentkezem" gombra kattintva juttassa el részünkre fényképes önéletrajzát, bérigényének megjelölésével!


Álláshirdetés jelentése