Állás részletei
-
Cég neve
Hungast Vital Kft.
-
Munkavégzés helye
Országosan bárhonnan pályázható
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Kötetlen munkaidő
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Mobiltelefon
- Céges autó
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 3-5 év tapasztalat
- Egyetem
- 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
Biztosítani a hatékony és költséghatékony logisztikai működést három regionális üzemeltetési szervezet számára. Ez magában foglalja a beszerzési logisztikát, az értékesítési logisztikát és a hulladékkezelési logisztikát az alábbi feladatkörök tekintetében:
- Stratégiai tervezés és végrehajtás:
- felelős a logisztikai stratégia kialakításáért és végrehajtásáért, beleértve a költségcsökkentési és hatékonyságnövelési célok megvalósítását,
- a logisztikai folyamatok tervezése és fejlesztése a cégcsoport stratégiai céljainak támogatására,
- a hatékonyság növelése érdekében új technológiák és módszerek bevezetése,
- cégcsoport stratégiai célkitűzéseit szolgáló projektfeladatokban való közreműködés.
- Gazdálkodás, költségek kezelése:
- logisztikai költségvetés tervezése, előrejelzése, ellenőrzése és optimalizálása,
- logisztikai tevékenység költségeinek folyamatos elemzése, az eredményesség értékelése.
- Logisztika szervezése, irányítása és ellenőrzése:
- a logisztikai leírások/protokollok és információs rendszer kidolgozása, implementálása,
- a folyamatalapú ellátási lánc szervezésében, fejlesztésében, optimalizálásában való közreműködés beleértve a beszerzést, készletezést, raktározást, leltárkezelést és ételek/termékek disztribúcióját,
- a logisztikához kapcsolódó szükséges infrastrukturális feltételek tervezése, igények összesítése, döntéselőkészítés,
- napi logisztikai műveletek felügyelete,
- leltározási rend kialakítása, szervezése, irányítása,
- monitoring rendszerek, KPI-ok kialakítása, fenntartása, illetve más szakterületek ilyen irányú igényeinek kiszolgálása,
- szerződéskötésekben való közreműködés,
- külső és belső ellenőrzéseken, auditokon tett észrevételekre vonatkozó intézkedési tervek készítése és végrehajtásának ellenőrzése,
- jó gyakorlatok feltárása és megosztása,
- vezetői információs rendszer kialakításában, bevezetésében és működtetésében való részvétel.
- HR menedzsment:
- a logisztikához közvetlenül vagy közvetetten kapcsolódó munkavállalók motiválása és fejlesztése,
- a logisztikai munkatársak teljesítményének értékelése, visszajelzések,
- képzések hatékonyságának elősegítése.
- Biztonsági és fenntarthatósági előírások, szabványok betartása:
- munkahelyi biztonsági előírások és a minőségi szabványok betartatása a logisztikai tevékenységek során,
- környezetvédelmi előírások, illetőleg fenntarthatósági céloknak való megfelelés támogatása, biztosítása.
- Ügyfélkapcsolatok és minőségbiztosítás:
- magas szintű fogyasztói és ügyfélelégedettség elérésének támogatása,
- szállítói és vevői ügyfélkapcsolat menedzselésének támogatása.
- Válságkezelés és kockázatmenedzsment:
- válsághelyzetek kezelése, sürgősségi tervek készítése és végrehajtása,
- kockázatok azonosítása, értékelése és kezelése.
Elvárások
- felsőfokú végzettség logisztikában, üzleti adminisztrációban vagy kapcsolódó területen,
- 3 éves vezetői tapasztalat,
- legalább 5 éves gyakorlat logisztikai/ellátási lánc menedzsment pozícióban,
- erős analitikai és problémamegoldó képesség,
- magas szintű szervezőkészség,
- kvalitás a csapatmunkára,
- MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerte,
- VIR kialakítási és működtetési gyakorlat.
Előnyt jelent
Élelmiszeripari területén szerzett tapasztalat.
Jelentkezés módja
A jelentkezem gombra kattintva önéletrajzának és bérigényének megadásával.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése