Állás részletei
-
Cég neve
Smartindy Kft.
-
Munkavégzés helye
1105 Budapest, Kőrösi Csoma Sándor út 43-51.
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol alapfok
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
- 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
A folyamatos üzletmenetünk biztosításához bővítjük a csapatunkat a budapesti telephelyünkön. Ehhez egy olyan agilis és önálló munkára képes logisztikai munkatárs kollégát keresünk, aki tudásával és munkájával hozzájárul csapatunk eredményeihez.
Logisztikai munkatársként folyamatos fejlődés mellett részese lehetsz a közös sikereinknek, miközben az egyéni céljaid is megvalósulnak!
A következő feladatokban számítunk rád:
Logisztikai munkatársként folyamatos fejlődés mellett részese lehetsz a közös sikereinknek, miközben az egyéni céljaid is megvalósulnak!
A következő feladatokban számítunk rád:
- Áruátvétel és ellenőrzés
- Áru ki- és bepakolása a raktárban (műszaki cikk és papíráru)
- Áru bevételezése az ügyviteli rendszerbe
- Megrendelések alapján az áru összekészítése, csomagolása és átadása ügyfeleknek, szállítóknak, futárnak
- Számla és szállítólevél kiállítása
- Beszerzési igények összegyűjtése és a szállítói rendelések elkészítése
- Készletkezelés és ellenőrzés
- Leltározás
- Logisztikához kapcsolódó egyéb adminisztráció
- Kapcsolattartás ügyfelekkel és szállítókkal (telefon, e-mail)
- Feladatok CRM rendszerben történő napi szintű dokumentálása, riportok készítése.
Elvárások
Te vagy az ideális jelölt, amennyiben:
- Kereskedelmi vagy áruforgalmi területen legalább 1-2 éves tapasztalatod van.
- Rendelkezel középfokú végzettséggel.
- Társalgási szinten kommunikálsz angolul
- Az ügyfélkezelésnél a figyelmes, kedves és megnyerő személyiség jellemez.
- Jó szervező és problémamegoldó képességgel rendelkezel.
- Magabiztosan kezeled az MS Office programokat, levelező rendszereket, könnyen elsajátítod az IT rendszerek kezelését
- Rendelkezel „B” kategóriás vezetői engedéllyel és vezetési gyakorlattal.
- Rendelkezel büntetlen előéletet igazoló "Erkölcsi bizonyítvánnyal".
Előnyt jelent
A többi jelöltnél nagyobb eséllyel pályázol, amennyiben
- Műszaki vagy papíráru kereskedelemben szerzett tapasztalattal rendelkezel
- Jó fizikai és mentális állóképességgel rendelkezel
- Az átlagosnál magasabb szinten kezeled a vállalati szoftvereket
- Önálló munkavégzés mellett kiváló csapatjátékos is vagy
- Rendelkezel belső igénnyel a folyamatos fejlődésre
Amit kínálunk
- Hosszútávú munkalehetőséget biztosítunk egy stabil hátterű, dinamikusan fejlődő cégnél
- Családbarát munkaidő beosztás vár rád és szabad hétvége (H-Cs: 7.50-16.40, Péntek 7.50-14.10, ebédidő 20 perc)
- Folyamatos tanulási lehetőséget biztosítunk, így az egyéni fejlődésre is lehetőséged van
- Jogtisztán bejelentett megfelelő alapfizetést és az elért eredményektől függő negyedéves bónusz
- Minden olyan eszközt biztosítunk, amely a hatékony munkavégzéshez szükséges (telefon, számítógépek, szoftverek, stb.)
- Megfelelő kereteket biztosítunk az önálló munkavégzéshez, amelyen belül teret engedünk az egyéni elképzeléseid megvalósításának
Céginformáció
A Smartindy Kft. 1998-óta meghatározó szereplője a magyar ipari informatikai piacnak. Innovatív AUTO-ID (vonalkód és RFID) technológiákkal foglalkozunk. Hardver értékesítés és szerviz tevékenységünk mellett Ipar 4.0 alkalmazásokat fejlesztünk vállalati ügyfeleink részére. Technológiai partnereink a világ vezető márkái, ügyfeleink köre a hazai KKV-tól a legnevesebb multinacionális nagyvállalatokig terjed.
Jelentkezés módja
A "JELENTKEZEM" gombra kattintás után töltsd fel fényképes önéletrajzod! Ha szeretnél csatolni motivációs és/vagy referencia levelet, azt is itt töltheted fel!
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése