DPD Hungary Kft. logo

Logisztikai adminisztrátor

Állás részletei

  • Cég neve

    DPD Hungary Kft.

  • Munkavégzés helye

    1152 Budapest, Városkapu utca 12.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
    • Élet- és balesetbiztosítás
    • Nyugdíjpénztár
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

DPD Hungary Kft.
A kiscsomag-szállítás szakértőjeként 2003 óta vagyunk jelen Magyarországon a nemzetközi DPD hálózat tagjaként. Dinamikus fejlődésünk eredményeként országos lefedettséggel rendelkezünk. Kiemelkedően innovatív hátterünkkel, modern technológiánkkal nap mint nap azon dolgozunk, hogy ügyfeleink megkapják a csomagjukat. Csatlakozz csapatunkhoz és fejlődj együtt Európa piacvezető kiscsomagszállító szolgáltatójával!

Logisztikai adminisztrátor

Az alábbi feladatokban számítunk Rád:

 
  • Gerincjáratok szkennelési adatainak ellenőrzése a rendszerben, hiányzó szkennelési adatok pótlása
  • Fuvarlevelek szortírozása, dokumentációja, lefűzése, továbbítása, archiválása
  • Beszállítással kapcsolatos dokumentációk átvétele, kezelése
  • Gerincjáratok számlázási adatainak elektronikus rögzítése a rendszerekben, a folyamathoz szükséges rendszerbeállítások ellenőrzése, adatok helyességének biztosítása
  • Havi, heti riportok elkészítése, elemzése
  • A rendszerben kezelt gerincjáratokkal kapcsolatos előrejelzések monitorozása, kommunikáció a szállítmányozókkal, problémák kezelése és szükség esetén továbbítás a vezetők felé
  • Belföldi fuvarszervezésben és mentesítések szervezésében való részvétel
  • Elosztóközpont operatív folyamataihoz szükséges segédanyagok (kiemelten: plomba) kiadása és adminisztrációja

Mit is kapsz ezért cserébe?

 
  • Fix alapbért,
  • Cafeteria juttatást,
  • Magán egészségbiztosítást,
  • Önkéntes nyugdíjpénztári támogatást,
  • Éves eredmény alapú bónuszt,
  • Étel-és italautomata használatának támogatását,
  • Céges rendezvényeket,
  • Budapesten belül igénybe veheted az ingyenes céges buszjáratunkat.

Munkavégzés helye: 1152 Budapest, Városkapu utca 12.
Munkaidő: hétfőtől csütörtökig 10:30-19:00-ig, pénteken 13:30-22:00.

Mi szükséges ahhoz, hogy Te legyél a tökéletes jelölt számunkra?

 
  • Középfokú végzettséged van,
  • Rendelkezel logisztikai területen szerzett 1-3 év tapasztalattal,
  • Pörgős személyiség vagy,
  • Erősséged a koordináció,
  • Jó csapatjátékos vagy,
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás,
  • Lelkes, tenni akaró hozzáállás jellemez.

Álláshirdetés jelentése