Dome Facility Services Kft. logo

Létesítményvezető

Állás részletei

  • Cég neve

    Dome Facility Services Kft.

  • Munkavégzés helye

    Debrecen

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Dome Facility Services Kft.

A kereskedelmi ingatlanpiac meghatározó szereplője, ingatlanüzemeltetési, energetikai és irodakivitelezési területeken. 2019-ben szakmai elismerését a Real Estate Awards, a Portfolio Property Awards és a CIJ Awards egyaránt kifejezte “Az Év Facility Management Cége” díjjal.

 

Dinamikus növekedésünknek köszönhetően mára már több, mint 750 tehetséges szakembert foglalkoztatunk. A vállalatra a stabil erőforrások mellett a családias légkör legalább annyira jellemző, melyre mi kiemelten büszkék vagyunk.

Csatlakozz hozzánk és ragadd meg a lehetőséget, hogy a Dome Facility Services Kft. jövőjének részévé válhass

Folyamatosan bővülő csapatunkba munkatársat keresünk

Létesítményvezető

pozícióba, debreceni munkavégzéssel.

Mivel járulhatsz hozzá közös céljaink megvalósításához:

  • Létesítmény üzemeltetésének teljeskörű szakmai és üzleti irányítása
  • A projekt árbevétel-, profit- és műszaki szolgáltatási terv megvalósításának biztosítása
  • Működéshez és tervek megvalósításához szükséges erőforrások (emberi, eszköz, műszaki, alvállalkozói, pénzügyi) biztosítása, megszervezése
  • Irányítása alá tartozó szervezet irányítása, közvetlen beosztottak motiválása, fejlesztése, munkájuk támogatása és értékelésük
  • A cég minőségi elvárásainak megfelelő színvonalú szolgáltatás biztosítása
  • A szolgáltatás hatékonyságának folyamatos javítását célzó minőségirányítási folyamatok támogatása
  • A megbízóval való folyamatos kapcsolattartás, egyeztetés a szerződési feltételek teljesítéséről, folyamatos riportolás és adatszolgáltatás
  • Az adminisztratív és pénzügyi folyamatok hatékony működésének biztosítása a pénzügyi csapat támogatásával
  • A felügyelt portfólióra vonatkozó éves költség- és profitterv elkészítése, betartása, betartatása

Mi tesz Téged különlegessé:

  • Felsőfokú műszaki végzettséggel rendelkezel
  • Legalább 3 éves tapasztalatod van létesítményüzemeltetés területén
  • Legalább 5 éves vezetői tapasztalatod van
  • Kiváló szervező- és problémamegoldó készséged van
  • Gördülékenyen kommunikálsz angol nyelven a megbízóval

Amit kínálunk a munkádért:

  • Családias légkör
  • Szakmai fejlődés lehetősége
  • Versenyképes fizetés
  • Hosszú távú munkalehetőség, biztos háttér
  • Home office lehetőség

 

Munkavégzés helye:

  • Debrecen

Állás, munka területe(i):

  • Építőipar, Ingatlan
  • Üzemeltető

Jelentkezés módja

Kérjük, szakmai önéletrajzodat a „jelentkezem” gombra kattintva küld el.

Köszönjük!


Álláshirdetés jelentése