Indotek Group logo

Létesítményüzemeltető- épületvillamosság

Állás részletei

  • Cég neve

    Indotek Group

  • Munkavégzés helye

    Magyarország,Budapest,Budapest,

  • Egyéb juttatások

    • Céges autó
    • Mobiltelefon
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Indotek Group

Létesítményüzemeltető- épületvillamosság

AMIT MI BIZTOSÍTUNK SZÁMODRA:

Izgalmas és felelősségteljes műszaki-üzemeltetési feladatokon dolgozhatsz meglévő, saját tulajdonú épületeink zavartalan működésének biztosítása érdekében

Támogató és barátságos környezetben, ahol

Jófej és segítőkész kollégáidhoz, illetve vezetőidhez bármikor fordulhatsz.

Lelkes, innovatív és profi csapat része lehetsz, ahol még többet elsajátíthatsz a szakmáról

Nálunk a versenyképes fizetésed mellett, csapatépítő programok, angol nyelvtanfolyam és rendszeres sportolási lehetőség vár Rád.

Munkádhoz céges autót biztosítunk, valamint notebook-ot és mobiltelefont


TÉGED KERESÜNK, HA

Szakirányú villamossági felsőfokú műszaki végzettséggel (minimálisan BSc diploma) rendelkezel

Legalább 5 éves szakmai tapasztalatot szereztél már létesítményüzemeltetésben, kiemelten épületvillamossági területen

Gyakorlattal rendelkezel épületvillamossági rendszerek üzemeltetésében

 Kiemelkedően látod át a folyamatokat és a rendszereket

A fellépésed határozott

Jól kommunikálsz

Megbízható, szorgalmas és terhelhető vagy, valamint gyorsan dolgozol


AMIT MI VÁRUNK TŐLED

Ingatlanok épületvillamossági rendszereinek műszaki üzemeltetési, karbantartási, javítási, korszerűsítési feladatainak menedzselését

Az ingatlanportfólióhoz tartozó 600.000 m2felépítményi területű irodaházak és ipartelepek szakterület szerinti menedzselését az FM csoport munkatársaként

Műszaki üzemeltetéssel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátását

Tervszerű karbantartási munkálatok elvégeztetését, eseti hibajavítások intézését

A szükség szerinti feladatok kiadását az ingatlanok gondnokainak, karbantartóknak

Az ingatlanok működését befolyásoló jogszabályok ismeretét, betartását és betartatását

Szakcégek menedzselését, műszaki tartalom kidolgozását, árajánlatok bekérését, áralkuk lebonyolítását, ajánlatadók versenyeztetését és ártükör készítését

Költségvetések és szerződések véleményezését, elkészítését, megkötésének koordinálását, műszaki és döntés előkészítést, szerződéses kötelezettségek és határidők betartását

Karbantartó, szerelő szolgáltató partnercégek munkájának koordinálását, ellenőrzését

Szükség szerint hatóságokkal és közművekkel történő egyeztetéseket


MUNKAVÉGZÉS HELYE

Budapest, 13. kerület

Jelentkezés módja

Fényképpel ellátott önéletrajzzal, fizetési igény megjelölésével.

Álláshirdetés jelentése