LIDL Magyarország Bt. logo

Lead Customer Care

Állás részletei

  • Cég neve

    LIDL Magyarország Bt.

  • Munkavégzés helye

    1037 Budapest, Rádl árok 6.

  • Egyéb juttatások

    • Szakmai tréningek
    • Munkába járás támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok vagy
    • Német középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • ügyfélszolgálati osztály vezetése
  • pozitív és motiváló munkahelyi légkör kialakítása, valamint hatékony együttműködés biztosítása
  • a vásárlói igények és preferenciák megismerése, valamint kiértékelése a különböző csatornákon, köztük a Social Media felületeken is beérkezett vásárlói visszajelzések alapján
  • hatékony és magas színvonalú ügyfélszolgálati működés biztosítása
  • munkavállalói megbeszélések, visszajelzések lebonyolítása
  • szoros együttműködés a különböző társosztályokkal
  • a vásárlói trendek és problémák proaktív azonosítása és ezek alapján intézkedések bevezetése, valamint koordinálása a vásárlói élmény folyamatos fejlesztéséért
  • a vásárlói élménnyel kapcsolatos adatok elemzése, kimutatások és prezentációk készítése a felsővezetőség felé
  • projektek koordinálása és vezetése az ügyfélszolgálat és az ügyfélélmény területeken

Elvárások

  • felsőfokú végzettség (előny a közgazdaság vagy marketing szakirányú végzettség)
  • több éves szakmai tapasztalat ügyfélszolgálati vagy ügyfélélmény-menedzsment területen vagy hasonló pozícióban
  • legalább 2 év vezetői pozícióban szerzett tapasztalat
  • magabiztos német vagy angol nyelvismeret szóban és írásban is
  • erős adatelemző készség és érdeklődés, analitikus szemlélet
  • kiváló kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt
  • magabiztos MS Office ismeretek (Excel és PowerPoint), különös tekintettel az összetett kérdések átlátható bemutatására
  • megoldásorientált és vásárló-központú gondolkodásmód
  • proaktív, csapatjátékos és dinamikus személyiség

Amit kínálunk

  • Lidl kártya, mely a Lidl üzleteiben levásárolható
  • nagy értékű egészségprogram
  • plusz 1 nap szabadság szűrővizsgálatokon való részvétel céljából
  • a munkavégzéshez modern, kiváló minőségű IT eszközöket biztosítunk
  • home office lehetőség (hibrid munkavégzés)
  • a közösségi közlekedéssel való munkába járás költségének 100%-os térítése, autóval történő munkába járási költségtérítés 40 Ft/km
  • bérstruktúránk minden munkavállalónk számára egyenlő bánásmódot biztosít
  • stabil munkahely Európa egyik legsikeresebb – és Magyarországon az FMCG kiskereskedelmi láncok között piacvezető – multinacionális vállalatánál
  • vállalaton belüli fejlődési, továbblépési lehetőség
  • kihívásokban gazdag, változatos munkakör
  • személyre szabott betanulási program
  • szakmai és soft skill képzések
  • csapatépítő programok

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények

Céginformáció

Értékünk a kollégánk!
A Lidl stabil munkahely és Európa egyik legsikeresebb multinacionális vállalata. A Lidl Magyarország közel 20 éve van jelen és az FMCG kiskereskedelmi láncok között piacvezető hazánkban. A vonzó munkahelyi feltételek és tisztességes bánásmód jelentik sikerünk alapjait, éppen ezért nem csak szavakban ismerjük el a munkavállalók eredményességét, hanem versenyképes béreket és juttatásokat  is kínálunk.
A Te jövőd. A Mi jövőnk.
__
A jelentkezéshez kérjük, német vagy angol nyelvű önéletrajzot használj!


Álláshirdetés jelentése