Process Solutions Kft. logo

Lead Accountant / Vezető könyvelő

Állás részletei

  • Cég neve

    Process Solutions Kft.

  • Munkavégzés helye

    1134 Budapest, Váci út 33.

  • Fizetés

    Bónusz
  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Rugalmas munkaidő
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Csatlakozz hozzánk:

Lead Accountant / Vezető könyvelő

pozícíóba

Mit jelent nálunk Lead Accountant / Vezető könyvelőnek lenni?

Amennyiben motivál az önálló munkavégzés, de szívesen dolgozol csapatban is és a vezetői feladatokat is testhezállónak érzed, akkor ezt szeretni fogod:

Egy részben szakmai, részben pedig vezetői feladatokat is tartalmazó pozícióról van szó, hiszen a mindennapokban egy 5-6 fős csapat számít majd az útmutatásodra. A csapaton belül központi szerepet jelent, ahol a junior kollégák Hozzád fordulnak majd, ha segítségre vagy tanácsra lenne szükségük. Ugyanakkor a Te feladatod lesz az ő szakmai fejlesztésük a gyakorlatban, mentorálásuk, a csapatod motivációjának fenntartása, valamint munkájuk ellenőrzése és a visszajelzés számukra, hogy jó úton haladnak-e.

Senior kollégaként a csapat számít majd Rád a magas szintű könyvelési feladatok ellenőrzésében és irányításában egyaránt. Természetesen a szakmában elengedhetetlen a határidők pontos betartása, így az egyik fő célod lesz a munka során, hogy a heti/havi/éves zárási, valamint az éves/havi adózási folyamatok elvégzése precízen történjen és így a statisztikák és az adóbevallások időben benyújtásra kerüljenek.

Nem kell megijedned, mindezekben nem hagyunk magadra, ugyanis szoros együttműködésben dolgozol majd manager munkatársainkkal, akikhez bátran fordulhatsz, ha Neked támadna kérdésed. 

Kik is vagyunk?

Kedves leendő csapattagunk!

Ismerj meg minket jobban:

1999-ben, az Arthur Andersen Business Process Outsourcing (BPO) divíziójaként alakultunk Magyarországon és azóta független szolgáltatóként dinamikusan és gyorsan bővülő könyvelési és bérszámfejtési üzletágat működtetünk az európai régióban, ahol jelenleg közel 500 kollégánkkal rendkívül változatos, félezer ügyfélnél is nagyobb portfóliót látunk el. A világ legjelentősebb nemzetközi nagyvállalatai közül számos vállalatot tudhatunk ügyfeleink között, úgy, mint például a Wizz Air, a Coca-Cola, a BMW, vagy a Morgan Stanley. Változatos profilú és kultúrájú ügyfeleinknek köszönhetően minden projektben új kihívásra lelhetsz majd.


Várunk szeretettel és kíváncsiak vagyunk a Te történetedre is!

Babos János, Szalai András, Andrew Majlath / A Process Solutions vezetői - Managing Partnerei

Az élet nálunk

  • Nyakkendő vagy rövidnadrág?
    Home office-ban mindkettő előfordul, az irodában viszont a laza üzleti viseletet preferáljuk. :)
     
  • Erre nagyon büszkék vagyunk:
    Vállalatunk 2006 óta piacvezető. Ha komolyan szeretnél szakmailag fejlődni, akkor nálunk a helyed, itt a legjobbakkal dolgozhatsz.
     
  • Tea vagy kávé?
    A csapattal mindegyik verhetetlen! :)

Amit kollégáink a legjobban szeretnek

  • Hibrid munkavégzés – „Számít az életem (nem csak a munkám)”
  • Egymás tisztelete - „Tudják, hogy ki vagyok, ismernek és elfogadnak”
  • Személyes fejlődés – „Az erősségeimre építenek”
  • Felelős vezetők – „Jó kezekben vagyok”
     

A munkavégzés részletei

  • Hibrid munkavégzés, ha szereted a változatosságot
    Lehetőséged van 5 napból 3 nap otthoni munkavégzésre és 2 nap irodai munkavégzésre.
  • Rugalmas munkaidő
    Seniorként a munkaidőd nálunk rugalmas, mi a PS-nél egymáshoz is alkalmazkodunk.

Tulajdonságok, amiket értékelünk

  • Pozitív hozzáállás
  • Közösségi szellem
  • Humor
  • Lelkiismeretesség
  • Elfogadás
  • Proaktivitás
     

Hogy szólhatnak bele az alkalmazottak a cég életébe?

  • Belső hírportál – Programajánlókkal, interjúkkal, videókkal és aktualitásokkal. Akár Te is szerkesztővé válhatsz.
  • Kötetlen StepUp beszélgetések - Havonta a feletteseddel, a terveidről, céljaidról vagy bármiről, ami foglalkoztat.
  • Innovation Box - ahol az ötleteidet szívesen fogadjuk és Veled együtt valósítjuk meg.
  • Csapat meetingek - Fontos számunkra a szakmai egyeztetés és a rendszeres kapcsolódás a többiekkel.
  • Elkötelezettség mérések – rendszeresen megkérdezzük kollégáink véleményét és a visszajelzések alapján alakítjuk környezetünket, folyamatainkat.
  • Kérdőívek – Glamour Party vagy kerti sütögetés? Te döntheted el, hiszen Veled közösen szervezzük a céges programokat. Minden szavazatod és ötleted számít.
  • Open Office – nem zárkózunk be, csapatod tagjai, ahogy a vezetőid is mindig rendelkezésedre állnak.
     

Ezt várjuk Tőled

  • Végzettség és nyelvtudás
    • közgazdasági szakirányú diploma;
    • aktív középfokú angol nyelvtudás;
       
  • Tapasztalat
    • teljes körű könyvelésben legalább 3 év;
    • vezetőként legalább 1 év;
       
  • Készségek
    • magabiztosan mozogsz az MS Office alkalmazásai között;
    • tapasztalat Microsoft Dynamics NAV (Navision), SAP, Oracle vagy más ERP-rendszer számviteli moduljának használatában;
       

Tipikus célok és feladatok

  • napi feladatok, valamint a heti/havi/éves zárási folyamat ellenőrzése és irányítása;
  • az éves/havi adózási folyamatok támogatása a statisztikák és az adóbevallások időben történő benyújtása érdekében;
  • folyamatfejlesztés lehetőségeinek feltérképezése és az illetékesekkel való együttműködés ezek megvalósítása érdekében;
  • csapat (5-6 fő) irányítása;
  • junior kollégák tanítása, motiválása és munkájuk ellenőrzése.
     

Juttatások

  • Extra szabadság és Bónusz
    Senior csapattagként 5 nap extra szabadságra és éves, teljesítményarányos bónuszra leszel jogosult.
     
  • Jóllét
    SZÉP kártya |Egészségbiztosítás |Csapatépítő programok |Közösségi autó használat | Referral program |StepUp program
     
  • Képzés
    Szakmai és készségfejlesztő képzések, tréningek. Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség.
     
  • Eszközök
    Céges telefon, laptop, Home Office munkavégzéshez: monitor, monitor állvány, egér, billentyűzet


Munkatársaink véleménye

  • Katkó Boglárka, Experienced Senior:
    „A PS-nél egy fiatalos és lendületes csapat tagja lehetek, akikkel a szabadidőmet is szívesen töltöm.”
     
  • Gál-Paragi Mária, Manager:
    „Gyakornokként kezdtem, majd két és fél év leforgása alatt senior pozícióba kerültem. Sokat dolgoztam, rengeteget tanultam, fejlődtem és nagyszerű érzés, hogy elismerik a teljesítményem.”
     
  • Sebestyén Richárd, Marketing Expert:
    „Nagyon élvezem azt, hogy itt tényleg önmagam lehetek és olyasmivel foglalkozhatok, ami valóban az én utam.”

Állás, munka területe(i):

  • Pénzügy, Könyvelés
  • Könyvelés
  • Pénzügyi asszisztens, Munkatárs
  • Számviteli munkatárs

Álláshirdetés jelentése