2Connect Távközlési Infrastruktúra és logó

Lakossági nagykereskedelmi ügyfélmenedzser

Állás részletei

  • Cég neve

    2Connect Távközlési Infrastruktúra és

  • Munkavégzés helye

    Budapest
  • Fizetés

    Bónusz
  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Egészségbiztosítás
    • Sport támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol alapfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

Különleges csapatunk adja infrastruktúránk erejét! Magyarország legnagyobb és legjobb telco infrastruktúra cégét építjük.

 

A 2Connectnél hiszünk benne, hogy a legerősebb hálózatokat nem csak technológiával, hanem emberekkel, élményekkel és értékekkel építjük. Működésünket az a mód teszi különlegessé, hogy csak ránk jellemző, különleges módon kapcsolódunk ügyfeleinkhez, feladatainkhoz, önmagunkhoz és egymáshoz. Profi, megoldásközpontú, támogató, összehangolt csapatunk adja valódi erőnket – és ez különböztet meg minket másoktól.

 

Csatlakozzon hozzánk!

 

A munkakör célja

A lakossági nagykereskedelmi partnerek igényeinek kiszolgálása érdekében egykapus kapcsolattartás.

  • a lakossági nagykereskedelmi termékekkel/szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyfélmenedzseri feladatok ellátása

  • a kezelésére bízott lakossági nagykereskedelmi partner(ek)től származó bevétel megtartása és növelése

  • felelősségvállalás a partnerekre vonatkozó lakossági nagykereskedelmi kritériumok érvényre juttatásáért a kapcsolattartás során

  • az ügyfélkapcsolatok magas szintű kiépítése a lakossági nagykereskedelmi partnerekkel, rendszeres telefonos és személyes kapcsolattartás révén

  • a lakossági nagykereskedelmi partnerekkel kapcsolatos ügyintézés, projektek generálása, felismerése, és az értékesítés bonyolítása

  • az értékesítési tevékenységhez kapcsolódó adatbázisok frissítése, forecast készítése 18 hónappal előre

  • a vállalat által szervezett, illetve más külsős rendezvényekre történő ügyféldelegáció meghatározott mennyiségben

  • hosszútávú keretszerződések megkötése, menedzselése

  • felsőfokú végzettség gazdasági területen
  • 3-5 év tapasztalat hasonló munkakörben 
  • társalgási szintű angol nyelvtudás
  • ügyfélközpontú gondolkodás
  • jó problémamegoldási készségek
  • cafeteria csomag és bónusz
  • laptop és mobiltelefon (korlátlan hang- és adattarifa csomaggal)
  • hibrid munkavégzés
  • vállalati egészségbiztosítás, éves szűrés (Swiss Clinic)
  • munkavállalói kedvezmények (pl. One flotta)
  • jóléti program
  • 4 fizetett nap szabadság/év vállalat által szervezett jótékonysági projektekhez
  • egyéb kedvezmények (pl. AYCM kártya)
  • tanulási lehetőségek

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezés a cégnél" gombra kattintva.

 

Ha kíváncsi arra, hogyan dolgozunk, mit képviselünk, és milyen jövőt építünk együtt, látogasson el weboldalunkra! Kövessen minket karrierfelületünkön és közösségi oldalainkon is, hogy elsőként értesüljön legfrissebb lehetőségeinkről. A 2Connectnél hisszük, hogy a jövőt szakmai tudásra, megbízhatóságra és összehangolt csapatmunkára építjük.

 

Csatlakozzon hozzánk, legyen különleges csapatunk tagja!


Álláshirdetés jelentése