Állás részletei
-
Cég neve
2Connect Távközlési Infrastruktúra és
-
Munkavégzés helye
Budapest -
Fizetés
Bónusz -
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Egészségbiztosítás
- Sport támogatás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok
- 3-5 év tapasztalat
- Egyetem
Állás leírása
Céginformáció:
Különleges csapatunk adja infrastruktúránk erejét! Magyarország legnagyobb és legjobb telco infrastruktúra cégét építjük.
A 2Connectnél hiszünk benne, hogy a legerősebb hálózatokat nem csak technológiával, hanem emberekkel, élményekkel és értékekkel építjük. Működésünket az a mód teszi különlegessé, hogy csak ránk jellemző, különleges módon kapcsolódunk ügyfeleinkhez, feladatainkhoz, önmagunkhoz és egymáshoz. Profi, megoldásközpontú, támogató, összehangolt csapatunk adja valódi erőnket – és ez különböztet meg minket másoktól.
Csatlakozzon hozzánk!
A munkakör célja
Az értékesítési csapat műszaki szakmai támogatása, fejlesztési javaslatok kidolgozása. Részvétel az új termékek megalkotásában, bevezetésében vagy a már meglévő termékek frissítésében, illetve a termékeket érintő többfunkciós projektekben.
A következő feladatokban fog részt venni:
- a termék teljes életciklusának kezelése a tervezéstől, az üzemeltetésen át egészen a kivezetésig, beleértve a termékstratégia szerinti végponti eszközkiválasztás támogatását
- az értékesítési csapat támogatása műszaki ismeretek nyújtásával
- a termékek teljesítményének, használatának és a partnerek visszajelzéseinek nyomonkövetése és fejlesztési javaslat kidolgozása
- a versenytársak, publikus kereskedelmi ajánlatok nyomonkövetése
- a minőségbiztosítási és szabályozási csapatokkal való együttműködés
- aktív szerepvállalás az új termékek megalkotásában, bevezetésében vagy a már meglévő termékek frissítésében, részvétel a termékeket érintő többfunkciós projektekben
- javaslattétel új rendszerek és eljárások bevezetésében
- partneri megkeresések, válsághelyzetek kezelése, a működés hatékonyságát befolyásoló problémák megoldása
- a működési jelentések és a hozzájuk kapcsolódó dokumentációk elkészítése
- javaslattétel a folyamatok fejlesztésére, új folyamatok kialakítására, részvétel azok bevezetésében, megvalósításában
- napi operatív és adminisztratív feladatok ellátása
A munkakörhöz kapcsolódó elvárások:
- felsőfokú végzettség gazdasági területen
- középszintű aktív angol nyelvtudás
- 3-5 év tapasztalat hasonló munkakörben
- telekommunikációs tapasztalat
- felhasználói szintű MS Office ismeretek
Amit kínálunk:
- cafeteria csomag és bónusz
- laptop és mobiltelefon (korlátlan hang- és adattarifa csomaggal)
- hibrid munkavégzés
- vállalati egészségbiztosítás, éves szűrés (Swiss Clinic)
- munkavállalói kedvezmények (pl. One flotta)
- jóléti program
- 4 fizetett nap szabadság/év vállalat által szervezett jótékonysági projektekhez
- egyéb kedvezmények (pl. AYCM kártya)
- tanulási lehetőségek
Jelentkezés módja:
Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezés a cégnél" gombra kattintva.
Ha kíváncsi arra, hogyan dolgozunk, mit képviselünk, és milyen jövőt építünk együtt, látogasson el weboldalunkra! Kövessen minket karrierfelületünkön és közösségi oldalainkon is, hogy elsőként értesüljön legfrissebb lehetőségeinkről. A 2Connectnél hisszük, hogy a jövőt szakmai tudásra, megbízhatóságra és összehangolt csapatmunkára építjük.
Csatlakozzon hozzánk, legyen különleges csapatunk tagja!
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése