GRÁNIT Bank Zrt. logo

Lakossági hitelreferens munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    GRÁNIT Bank Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Sport támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Szívesen dolgoznál egy fiatalos, innovatív,

dinamikusan növekvő Bankban?
 

Csatlakozz Magyarország leggyorsabban növekvő digitális Bankjához!

A Global Banking and Finance Review magazin döntése alapján

a Gránit Bank 2023. leggyorsabban növekvő digitális Bankja.
 

A Gránit Bank

Lakossági hitelreferens munkatársat

keres

Miért érezheted itt jól magad?

  • Mert egy átlátható méretű szervezetben nem csak egy fogaskerék vagy a rendszerben: itt valóban a szorgalmad és a képességeid szabják meg a fejlődésed határát!

  • Mert egy dinamikusan fejlődő bankban folyamatosan újabb kihívások és lehetőség nyílnak meg előtted!

  • Mert egy barátságos és jó hangulatú csapat tagja lehetsz!

Milyen feladatok várnak Rád?

  • Lakossági jelzáloghitelek és a Babaváró kölcsön kapcsán a hitel teljeskörű önálló lebonyolítása;
  • Lakossági állami támogatások iránti kérelem teljes körű ügyintézése;
  • A feladat magába foglalja: az érdeklődő ügyfelek tájékoztatását, a kérelem befogadását, a benyújtott kérelmek előszűrését, dokumentumok ellenőrzését, esetleges hiánypótlási felhívások lebonyolítását, hivatalos befogadásról értesítés küldését az ügyfélnek, ügyfél és adósminősítés elvégzését, a döntéshozók részére előterjesztés készítését, ügyfél értesítését, a szerződéskötés (személyesen vagy VideóBankon keresztül) és a folyósítás lebonyolítását;
  • Hitel utógondozás, szerződésmódosítások kezelése;
  • Lakossági MFB Pont Plusz ügyletek kezelése, mely az érdeklődő ügyfelek tájékoztatását, a kérelem befogadását, benyújtott kérelmek előszűrését, dokumentumok ellenőrzését, esetleges hiánypótlási felhívások lebonyolítását,ügyfél értesítését, a szerződéskötés (személyesen vagy VideóBankon keresztül) és a folyósítás lebonyolítását;
  • Kapcsolattartás és szakmai támogatás a társosztályokkal.

A sikeres pályázó jellemzői?

  • Felsőfokú gazdasági vagy pénzügyi végzettség;
  • Legalább 1-2 éves lakossági jelzáloghitelezés és állami támogatások lebonyolításában szerzett releváns tapasztalat;
  • Magas szintű számítástechnikai ismeretek (Word, Excel, Outlook, stb);
  • Középfokú aktív angol nyelvtudás, szakmai nyelvismeret előny;
  • Fejlett problémamegoldó képesség;
  • Jó kommunikációs képesség;
  • Precíz munkavégzés;
  • Gyors tanulási képesség
  • Nagyfokú önállóság;
  • Csapatjátékos.
     

Előnyként értékeljük:

  • Lakossági MFB Pont hitelezési tapasztalat.

Mit kínálunk?

  • Folyamatos fejlődési lehetőségeket;
  • Versenyképes jövedelem + egyéb béren kívüli juttatás (Cafeteria);
  • Egy barátságos közösség, ahová érdemes tartozni;
  • AYCM SportPass tagság;
  • Foglalkoztatás módja: alkalmazott, teljes munkaidő (heti 40 óra);
  • Munkavégzés időtartama: határozatlan;
  • Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8.

Jelentkezés módja:

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, valamint rendelkezel a kiírt tapasztalattal, kérjük, küldd el pályázati anyagodat a "Jelentkezem" gombra kattintva.


Álláshirdetés jelentése