Nitrogénművek Zrt. logo

Külkereskedelmi menedzser

Állás részletei

  • Cég neve

    Nitrogénművek Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Egyéb juttatások

    • Céges autó
    • Mobiltelefon
    • Cafeteria
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

A Nitrogénművek Zrt. több, mint 90 éves tradíciójával a magyar agrár szektor meghatározó szereplője. Genezis márkájával Magyarországon évek óta stabil, piacvezető pozíciót foglal el, ezzel párhuzamosan versenyképessége folyamatosan növekszik a közép-kelet európai régióban is. Vállalatunk nagy hangsúlyt fektet az innovációra, folyamatos fejlesztésekre, környezetvédelemre, 2015. és 2018. között önerőből 110 milliárd forint értékű beruházást valósítottunk meg.

 

Export kereskedelmi csapatunk bővítésére a következő munkakörbe keresünk munkatársat.

Nálunk dolgozni annyit jelent, hogy részese lehet egy dinamikus, innovatív csapatnak, ahol a tehetség és elhivatottság mindig megbecsülést és elismerést talál.

Külkereskedelmi menedzser

Kiemelt feladatai:

  • Értékesítési stratégia kialakításában, és végrehajtásában való aktív részvétel a managementtel közösen
  • Stratégiaalkotásban való proaktív részvétel
  • Export leányvállalatok teljes körű, napi szintű támogatása
  • Kulcs ügyfelekkel való kapcsolattartás és támogatás biztosítása a közép-kelet európai régióban
  • Ügyfelek és társterületek folyamatos tájékoztatása és információáramlás biztosítása
  • Ügyfelek megtartása, fejlesztése és új ügyfelek akvirálása
  • Új export piacok fejlesztésének támogatása
  • A piac folyamatos nyomon követése, információk begyűjtése, azok értékelése, majd a szükséges tervek, feladatok meghatározása
  • Szerződések, szállítási folyamatok, elmaradások napi szintű felügyelete, és annak hatékony managelése
  • Riportok, értékelések (rendszeres és ad-hoc) elkészítése és prezentálás
  • Export leányvállalatok, és kiemelt ügyfelek személyes látogatása

Kiemelt feladatai: Az ideális jelölttel szembeni elvárások:

  • Szakirányú egyetemi/főiskolai végzettséggel rendelkezik (gazdasági/agrár)
  • Értékesítési területen legalább 3 éves releváns szakmai gyakorlattal rendelkezik
  • Angol nyelven folyékonyan kommunikál ( előnyt jelent ha német nyelvismerettel is rendelkezik )
  • Aktívan keresi a fejlesztési lehetőségeket, ügyfélközpontú, és eredményorientált
  • Képes önállóan dolgozni
  • Kiválóak a kommunikációs és meggyőző képességei
  • Microsoft Office programok haladó szintű használata ( kiemelten Excel )
  • Jól meg tudja határozni a prioritásokat és hatékonyan tud gazdálkodni az idővel
  • Felelősségvállaló attitűddel rendelkezik
  • Utazási hajlandóság

Amit kínálunk

  • Egy nagymúltú és elismert márka változatos értékesítési folyamatainak támogatása
  • Biztos munkahely egy stabil és folyamatosan fejlődő cégnél
  • Jó hangulatú, segítőkész csapat
  • Kiváló munkahelyi környezet
  • Csapatépítő tréningek
  • Versenyképes jövedelem, cafeteria
  • Céges telefon
  • Vállalati gépjármű

 

Munkavégzés helye: Budapest, MOM park iroda

 

 

A részletes magyar és angol nyelvű szakmai önéletrajzot a bruttó fizetési bérigény megjelölésével a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva kérjük eljuttatni.


Álláshirdetés jelentése