Tesco Global Áruházak Zrt logo

Közép-európai Pénzügyi Vezetői Program

Állás részletei

  • Cég neve

    Tesco Global Áruházak Zrt

  • Munkavégzés helye

    2040, Budaörs, Kinizsi út 1-3.

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • Pályakezdő/friss diplomás
    • Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Tesco Global Áruházak Zrt

A Pénzügyi Vezetői Programunk számviteli, pénzügyi vagy közgazdasági végzettségű frissdiplomásoknak ad lehetőséget arra, hogy egy 2-3 éves nemzetközi rotációs programban vegyenek részt és izgalmas projekteken dolgozhassanak.
Célunk, hogy a program sikeres befejeztével, elég képzetté váljanak, vezetői pozícióba lépéshez, például Pénzügyi Üzleti Partnerként.

Hogy zajlik a kiválasztási folyamat?
Az online jelentkezéseket április végéig fogadjuk. Az interjúkat májusban tartjuk. A program maga 2024 szeptemberében indul

Közép-európai Pénzügyi Vezetői Program

Amiben számítunk rád:

Ez a program neked szól, ha

  • A pénzügy a szenvedélyed és ambiciózus vagy
  • Szívesen dolgoznál kiskereskedelmi vállalatnál és képes vagy vásárlói szemmel nézni a dolgokat
  • Legfeljebb 2 éve fejezted be tanulmányaidat (min. BA diploma)
  • Mind szóban, mind írásban magabiztosan használod az angol nyelvet (min. B2+)
  • Nyitott vagy az utazásra - a program egyes részeiben előfordulhat, hogy az országon belül vagy a közép-európai régióban üzleti útra kell menned
  • Nyitott vagy az új lehetőségekre és a fejlődésre
  • Kész vagy arra, hogy önállóan dolgozz, élvezed a rugalmasságot és szabadságot a munkádban

Amiről a pozíció szól:

A program célja, hogy résztvevői megismerhessék vállalatunk működését több aspektusból is, különös hangsúlyt fektetve azon ismeretek és képességek elsajátítására, amelyek elengedhetetlenek a sikeres vezetővé váláshoz.

Lehetőséged lesz:

  • Nemzetközi környezetben dolgozni
  • Vezetői képességeidet fejleszteni a pénzügyi terület szakértőivel való napi együttműködés során
  • Részt venni különböző projektekben többek között kontrolling, pénzügyi elemzés és üzleti partnerkapcsolatok területein
  • Megérteni, hogyan működik vállalatunk a különböző formátumokban és a közép-európai piacokon
  • Megismerni kollégákat és a programban részt vevő társaidat Közép-Európa-szerte
  • Leküzdeni a mindennapi kihívásokat, fontos feladatokon dolgozni és részt venni olyan projektekben, amelyek befolyásolják vállalatunk működését
  • Fejleszteni a készségeid olyan területeken, mint projektmenedzsment, kommunikáció, visszajelzés-kultúra és stresszkezelés
  • Kipróbálni magad más közép-európai, központi irodánkban

Amiért szeretsz majd velünk dolgozni:

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetést
  • Juttatási csomagot (cafetaria, 10% kedvezményt minden Tescós vásárlás után, Home office lehetőség, céges laptop és telefon)
  • Rugalmasságot - Hisszük, hogy a munka és a magánélet egyensúlya lehetséges
  • Lehetőséget, hogy nagyszerű csapatban kezd karriered, formaságok nélkül
  • Támogatást a CIMA bizonyítvány megszerzéséhez
  • Nemzetközi kapcsolatépítési lehetőségeket a közép-európai rendezvények során a többi közép-európai országban
  • Egyéni támogatást a program során a menedzseredtől, a személyzeti osztálytól, valamint helyi és nemzetközi vezetőktől
  • Online és offline soft skills képzéseket, többek között a visszajelzésről, projektmenedzsmentről, stresszkezelésről
  • Kelenföldről ingyenes céges buszjárattal 5-10 perc alatt bejuthatsz az irodába

A Tesconál elkötelezettek vagyunk a sokszínűség ünneplésével kapcsolatban, és mindenkit szívesen látunk. A megváltozott munkaképességű munkavállalók foglakoztatását támogató munkáltatóként törekszünk arra, hogy egy teljesen befogadó és mindenki számára hozzáférhető toborzási folyamatot biztosítsunk, lehetővé téve a jelentkezők számára, hogy megoszthassák velünk észrevételeiket a szükséges akadálymentesítésekkel kapcsolatban.

#LI-DS5


Álláshirdetés jelentése